opdatering- Er helt rundt på gulvet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

baby012

Det gik rigtig godt til NF idag !!! 

den lille så bare så fin ud, så både blære og hjerte og at hjernen var delt i de to hjerne halvdele, og endnu en meget frustreret sygeplejerske der ikke kunne få den bette til at ligge rigtigt !  

resultatet af NF var 1:22210

så det er meget gode ods for at alt er som det skal være der  

tudsinde tak til alle jer der har givet et par støttende og opmuntrende ord med på vejen til idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Filippa & Liva

Tillykke med en vellykket NF-scanning !

Det er bare skønt ...

Anmeld

30. juni 2011

K&S

Skønt at høre, tillykke

Anmeld

30. juni 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

Det gik rigtig godt til NF idag !!! 

den lille så bare så fin ud, så både blære og hjerte og at hjernen var delt i de to hjerne halvdele, og endnu en meget frustreret sygeplejerske der ikke kunne få den bette til at ligge rigtigt !  

resultatet af NF var 1:22210

så det er meget gode ods for at alt er som det skal være der  

tudsinde tak til alle jer der har givet et par støttende og opmuntrende ord med på vejen til idag  

jeg sagde jo til dig at det nok skulle gå godt.. og var det ikke bare så fantastisk at se den lille baby på skærmen...  

Anmeld

30. juni 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Tillykke med en vellykket NF-scanning !

Det er bare skønt ...

Tak !

Anmeld

30. juni 2011

baby012

K&S skriver:

Skønt at høre, tillykke

Tak !  

Anmeld

30. juni 2011

baby012

isabellamor skriver:

jeg sagde jo til dig at det nok skulle gå godt.. og var det ikke bare så fantastisk at se den lille baby på skærmen...  

heh jo der fik du så heldigvis ret  

Jo det var bare så fantastisk at se den bette igen, og hold da op den fylder da godt nok lidt mere i livmoderen denne gang end den gjorde for 3 uger siden  

syns det går hurtigt .. 

så kan jeg jo begynde at være nervøs til MD her d. 10 aug  

Anmeld

30. juni 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

heh jo der fik du så heldigvis ret  

Jo det var bare så fantastisk at se den bette igen, og hold da op den fylder da godt nok lidt mere i livmoderen denne gang end den gjorde for 3 uger siden  

syns det går hurtigt .. 

så kan jeg jo begynde at være nervøs til MD her d. 10 aug  

når risikoberegningen er så god, så er der ingen grund til bekymring. du får en sung og rask lille baby, du kan jo begynde at glæde dig til at finde ud af om det er en dreng eller en pige du skal have... hvis du gerne vil vide det..

det er bedre at bruge energi på at fokusere på de positive ting.. især når man ergravid.. ventetiden er frygtelig lang når man tænker på det værst tænkelige..

Anmeld

1. juli 2011

baby012

isabellamor skriver:

når risikoberegningen er så god, så er der ingen grund til bekymring. du får en sung og rask lille baby, du kan jo begynde at glæde dig til at finde ud af om det er en dreng eller en pige du skal have... hvis du gerne vil vide det..

det er bedre at bruge energi på at fokusere på de positive ting.. især når man ergravid.. ventetiden er frygtelig lang når man tænker på det værst tænkelige..

det syns jeg også at jeg prøver på

Det skal nok bare lige gå op for mig at den er okay  

kønnet vil jeg ikke vide før den dag jeg føder  vil gerne bevare den spænding for at finde ud af det som jeg føler nu så længe som muligt .  

Anmeld

1. juli 2011

twinboys

Dejligt at læse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.