Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gik rigtig godt til NF idag !!!
den lille så bare så fin ud, så både blære og hjerte og at hjernen var delt i de to hjerne halvdele, og endnu en meget frustreret sygeplejerske der ikke kunne få den bette til at ligge rigtigt !
resultatet af NF var 1:22210
så det er meget gode ods for at alt er som det skal være der
tudsinde tak til alle jer der har givet et par støttende og opmuntrende ord med på vejen til idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med en vellykket NF-scanning !
Det er bare skønt ...
Skønt at høre, tillykke
gravid20 skriver: Det gik rigtig godt til NF idag !!! den lille så bare så fin ud, så både blære og hjerte og at hjernen var delt i de to hjerne halvdele, og endnu en meget frustreret sygeplejerske der ikke kunne få den bette til at ligge rigtigt ! resultatet af NF var 1:22210 så det er meget gode ods for at alt er som det skal være der tudsinde tak til alle jer der har givet et par støttende og opmuntrende ord med på vejen til idag
jeg sagde jo til dig at det nok skulle gå godt.. og var det ikke bare så fantastisk at se den lille baby på skærmen...
BigBabyWish skriver: Tillykke med en vellykket NF-scanning ! Det er bare skønt ...
Tak !
K&S skriver: Skønt at høre, tillykke
isabellamor skriver: jeg sagde jo til dig at det nok skulle gå godt.. og var det ikke bare så fantastisk at se den lille baby på skærmen...
heh jo der fik du så heldigvis ret
Jo det var bare så fantastisk at se den bette igen, og hold da op den fylder da godt nok lidt mere i livmoderen denne gang end den gjorde for 3 uger siden
syns det går hurtigt ..
så kan jeg jo begynde at være nervøs til MD her d. 10 aug
gravid20 skriver: heh jo der fik du så heldigvis ret Jo det var bare så fantastisk at se den bette igen, og hold da op den fylder da godt nok lidt mere i livmoderen denne gang end den gjorde for 3 uger siden syns det går hurtigt .. så kan jeg jo begynde at være nervøs til MD her d. 10 aug
når risikoberegningen er så god, så er der ingen grund til bekymring. du får en sung og rask lille baby, du kan jo begynde at glæde dig til at finde ud af om det er en dreng eller en pige du skal have... hvis du gerne vil vide det..
det er bedre at bruge energi på at fokusere på de positive ting.. især når man ergravid.. ventetiden er frygtelig lang når man tænker på det værst tænkelige..
isabellamor skriver: når risikoberegningen er så god, så er der ingen grund til bekymring. du får en sung og rask lille baby, du kan jo begynde at glæde dig til at finde ud af om det er en dreng eller en pige du skal have... hvis du gerne vil vide det.. det er bedre at bruge energi på at fokusere på de positive ting.. især når man ergravid.. ventetiden er frygtelig lang når man tænker på det værst tænkelige..
det syns jeg også at jeg prøver på !
Det skal nok bare lige gå op for mig at den er okay
kønnet vil jeg ikke vide før den dag jeg føder vil gerne bevare den spænding for at finde ud af det som jeg føler nu så længe som muligt .
Dejligt at læse...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128