Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MinWilliam skriver: En skam jeg ikke lige har set denne tråd.. For William har nemlig ferie nu..
En skam jeg ikke lige har set denne tråd.. For William har nemlig ferie nu..
Jeg er sikker på, at du sagtens kan nå det Så hvis du gerne vil med, så møder du bare op Sidste gang havde de masser af ledig pladser ud foran nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrøkenHedegaard skriver: Felix og jg må desværre springe fra på mandag ;/ Havde fuldstændig glemt at vi skal forbi doktormanden ved middagstid ;/ Håber I får en god dag alligevel...
Felix og jg må desværre springe fra på mandag ;/ Havde fuldstændig glemt at vi skal forbi doktormanden ved middagstid ;/ Håber I får en god dag alligevel...
Det var ærgeligt... Men måske vi ikke finder en anden dag hvor I kan komme med God tur ved doktor manden.
Der er bestilt bord på Jensens Bøfhus i morgen kl. 12 . Hvis der er flere der vil med, så skriv, der er plads, da der er kommet afbud...
Aaaarmen altså!!! Så sidder jeg her og bliver drøn ærgelig over at se denne tråd netop som I sidder på Jensens Øv øv...
Christina-k skriver: Aaaarmen altså!!! Så sidder jeg her og bliver drøn ærgelig over at se denne tråd netop som I sidder på Jensens Øv øv...
Ja det var ærgeligt... Men desværre dukkede vi kun 2 op, men vi havde en super hyggelig dag alligevel
GitteC78 skriver: Ja det var ærgeligt... Men desværre dukkede vi kun 2 op, men vi havde en super hyggelig dag alligevel
De to sejeste Er glad for, at vi i det mindste havde en dejlig middag sammen Så må vi håbe, at der kommer flere næste gang - det er så hyggeligt med en masse babyer
ej nu har jeg igen ikke set tråden.. tror jeg skal have en PB næste ´gang. for jeg vil også med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128