Nogle piger omkring Herning der har lyst til at ses?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Lisbeth85

MinWilliam skriver:

En skam jeg ikke lige har set denne tråd.. For William har nemlig ferie nu..

Jeg er sikker på, at du sagtens kan nå det Så hvis du gerne vil med, så møder du bare op Sidste gang havde de masser af ledig pladser ud foran nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

GitteC78

FrøkenHedegaard skriver:

Felix og jg må desværre springe fra på mandag ;/ Havde fuldstændig glemt at vi skal forbi doktormanden ved middagstid ;/ Håber I får en god dag alligevel...

Det var ærgeligt... Men måske vi ikke finder en anden dag hvor I kan komme med  God tur ved doktor manden.

Anmeld

10. juli 2011

GitteC78

Der er bestilt bord på Jensens Bøfhus i morgen kl. 12 . Hvis der er flere der vil med, så skriv, der er plads, da der er kommet afbud...

Anmeld

11. juli 2011

Christina-k

Aaaarmen altså!!! Så sidder jeg her og bliver drøn ærgelig over at se denne tråd netop som I sidder på Jensens  Øv øv...

Anmeld

11. juli 2011

GitteC78

Christina-k skriver:

Aaaarmen altså!!! Så sidder jeg her og bliver drøn ærgelig over at se denne tråd netop som I sidder på Jensens  Øv øv...

Ja det var ærgeligt... Men desværre dukkede vi kun 2 op, men vi havde en super hyggelig dag alligevel

Anmeld

11. juli 2011

Fru.Mäes <3

Håber I havde en kanon god dag, OSSE selvom JEG ikke var med Jamen vi havde skam en god tur til doktormanden - masser af irriterende børneeksem til Felix Glæder mig til vi skal ses igen- så skal jeg nok lige dobbelt tjekket min kalender

Anmeld

11. juli 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Ja det var ærgeligt... Men desværre dukkede vi kun 2 op, men vi havde en super hyggelig dag alligevel

De to sejeste Er glad for, at vi i det mindste havde en dejlig middag sammen Så må vi håbe, at der kommer flere næste gang - det er så hyggeligt med en masse babyer

Anmeld

11. juli 2011

Maja88

ej nu har jeg igen ikke set tråden.. tror jeg skal have en PB næste ´gang. for jeg vil også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.