KLAMT!!!! Gult udflåde Og mange pluk veer :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Filippa & Liva

onlyme skriver:

De stikker mere end normalt,. Men jeg tror jeg vil gå til læge imorgen og høre ham ad..!

For det er da ikke til at gå og fundere over :/

Nej, prøv at høre din læge ad ... vil dog tro det er helt normalt og helt ok, jeg har som sagt selv oplevet en del plukveer og der var smerterne så uudholdelige at jeg lå og vred mig i sengen af smerte ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

otlitrom

onlyme skriver:

Puha,. Har det stået på så længe,. ?

Ammen jeg vil skam heller end gerne vente tim min termin,. Ikke fordi vi ikke er klar med alt men førdi selve fødslen skrammer mig enormt meget,. Selvom den først er startet her i denne uge,. Troede tidliger det var veer jeg havde og puha jeg syntes jeg blev så nervøs..!

Håber snart du har din guldklump i armene <3

Jeg ahr fået løsnet hinder idag og bliver sat igang lørdag, så gerne inden søndag aften er jeg mor til den lille fis!'Hvis du er bange for fødsel, så synes jeg du skal tale med din JM om det.. Finde ud af, hvad det er ved fødslen der skræmmer dig, så du ikke får en dårlig oplevelse.

Jeg håber du slipper for uger der minder om mine.. Det har været hårdt!

Anmeld

30. juni 2011

onlyme

kitty skriver:

Jeg ahr fået løsnet hinder idag og bliver sat igang lørdag, så gerne inden søndag aften er jeg mor til den lille fis!'Hvis du er bange for fødsel, så synes jeg du skal tale med din JM om det.. Finde ud af, hvad det er ved fødslen der skræmmer dig, så du ikke får en dårlig oplevelse.

Jeg håber du slipper for uger der minder om mine.. Det har været hårdt!

Held og lykke med det  Hold op hvor bliver det spændende,. Hihi,. Ja så får man alligevel kriblen i maven og ønsker det var en selv hihi.,.!

Jeg skal til hende om 14 dage,. og syntes der er lang tid til... Tænk hvis det skulle ske inden..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.