Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det sidste dag i børnehaven for lille pigen imorgen og så skal hun da have kage med så her er lidt billeder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mums elsker cake pops!
Flot.. hvad er de lavet af ... og hvordan..?
KaMa skriver: Flot.. hvad er de lavet af ... og hvordan..?
Kig på youtube Karina!
lisbeth2910 skriver: Kig på youtube Karina!
Nå nå - her prøvede man at få en hyggesnak op at køre.. haha.
Nej, det er har du da ret i. Det må jeg lige kigge på. Skal jo snart være kageklar, når der er dobbelt fødselsdag i det lille hjem.
KaMa skriver: Nå nå - her prøvede man at få en hyggesnak op at køre.. haha. Nej, det er har du da ret i. Det må jeg lige kigge på. Skal jo snart være kageklar, når der er dobbelt fødselsdag i det lille hjem.
hæ hæ!
Ellers siger du bare til, så giver jeg gerne en hjælpende hånd med en dobbelt fødselsdags kage!
lisbeth2910 skriver: hæ hæ! Ellers siger du bare til, så giver jeg gerne en hjælpende hånd med en dobbelt fødselsdags kage!
Ej, hvor fristende.
De har bare fødselsdag midt i dp laaange ferie, så kan mærke, at jeg har nedtonet forventninger til festen. Bliver kun nærmeste familie Dvs. vi bliver med børn i alt 11-12 stykker.
Jeg har brugt denne fremgangsmetode, brugte dog psc istedet for frosting og da jeg havde dyppet pindende i chokolade og sat kage på, så sat jeg den i fryseren i 15 min, så var de meget nemmere at have med at gøre når de skulle betrækkes med chokolade
http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/1800/Artikler/Mad/2011/05/10140434.htm
KaMa skriver: Ej, hvor fristende. De har bare fødselsdag midt i dp laaange ferie, så kan mærke, at jeg har nedtonet forventninger til festen. Bliver kun nærmeste familie Dvs. vi bliver med børn i alt 11-12 stykker.
Du siger bare til så skal vi nok få smækket en kage sammen til de 2 banditter!
Puha kan godt forstå dig! Det burde være forbudt at holde så lang ferie når de lige er startet! Øv! Men håber det gør bedre med dp!
ser lækre ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128