veninde/venner søges i Haslev eller omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

musse1

hej .

søger venner i Haslev eller omkring, kan også være nogle man bare skriver med og ses en gang imellem med

jeg er kvinde på 26 år jeg går hjemme med de to små, jeg er gift med min mand på 28 år han er automekaniker.  vi har sammen  4 børn på 6½ år, 5, 2½, og 10 mdr jeg kunne godt tænke mig, at ses med andre i hverdagene, vi kunne også godt tænke os nogle vennepar :-)

skriv endelig, hvis i har lyst.

tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Anja&jesper

musse1 skriver:

hej .

søger venner i Haslev eller omkring, kan også være nogle man bare skriver med og ses en gang imellem med

jeg er kvinde på 26 år jeg går hjemme med de to små, jeg er gift med min mand på 28 år han er automekaniker.  vi har sammen  4 børn på 6½ år, 5, 2½, og 10 mdr jeg kunne godt tænke mig, at ses med andre i hverdagene, vi kunne også godt tænke os nogle vennepar :-)

tina

Hejsa jeg er en ung kvinde (pige) på 24 jeg bor sammen med min forlovede på 40 og vores dejlige søn på 10 måneder vi bor i Fjenneslev (mellem Ringsted og Sorø)

Anmeld

28. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
musse1 skriver:

hej .

tina

Hej (; fik lige set dit indslag , jeg bor ogs i haslev sammen med min kæreste og min søn ., og der er en lille ny på vej

Anmeld

28. september 2011

musse1

MarleneOlsen skriver:

Hej (; fik lige set dit indslag , jeg bor ogs i haslev sammen med min kæreste og min søn ., og der er en lille ny på vej

hvor er det dejligt at hører fra nogle . har i hele tiden boet her ? hvor gammel er din søn og hvornår har du termin ?

Anmeld

28. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
musse1 skriver:

hvor er det dejligt at hører fra nogle . har i hele tiden boet her ? hvor gammel er din søn og hvornår har du termin ?

Ja de sidste 8 år .. Eller jeg for et år siden boede i Kbh sammen med min eks som e far til min nu næsten 3 årige søn vi har boet i haslev i snart 1 år sammen og har termin den 18 maj

Anmeld

28. september 2011

musse1

MarleneOlsen skriver:

Ja de sidste 8 år .. Eller jeg for et år siden boede i Kbh sammen med min eks som e far til min nu næsten 3 årige søn vi har boet i haslev i snart 1 år sammen og har termin den 18 maj

har lige skrivet privat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.