Mærkeligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.731 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Epigen

Hejsa

Jeg var sammen med min mormor her for et par dage siden.

Og hun fortalte mig at man som gravid kunne sælge sin urin til nogle forsøg???

Jeg mente hun var lidt væk. Men nu bliver jeg lige nød til, at høre om der er nogle der kender noget til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

twinboys

Øhhh det har jeg nu aldrig hørt om... Men pøj pøj med at finde nogle der vil købe det...
Majbritt

Anmeld

10. december 2008

A.

har aldrig hørt om det

Anmeld

10. december 2008

JasminsMoar88

twinboys skriver:

Øhhh det har jeg nu aldrig hørt om... Men pøj pøj med at finde nogle der vil købe det...
Majbritt

hmm tror ikke hun vil sælge sin urin hun er sikkert bare nysgerrig og vil vide om det passer..det er i hvert fald sådan jeg har forstået det

Anmeld

10. december 2008

twinboys

JasminsMoar88 skriver:

hmm tror ikke hun vil sælge sin urin hun er sikkert bare nysgerrig og vil vide om det passer..det er i hvert fald sådan jeg har forstået det

Rolig rolig...Det kan da godt være hun vil det kan da også være hun ikke vil... Men hvis hun vil, skal hun da have held og lykke med at finde det sted som køber det...

Det var venligt ment...

Majbritt

Anmeld

10. december 2008

pusling30

Jeg har også hørt at man kan sælge sin urin som gravid, Jeg vil tro man kan google det.
Da jeg ventede min 3 søn skulle jeg tisse i en spand til min far, som så blandede mit urin med vand og vandede sine blomster med det i haven, da det er den bedste gødning.. Ærligt det virkede og blomsterne stod flot! Han havde en hæk som var lidt bar og i løbet af 10 dage begyndte den at få nye blade!

Anmeld

10. december 2008

JasminsMoar88

Twinboys:

okaii jeg er rolig

Anmeld

10. december 2008

Epigen

Ja, nu var det jo ikke så meget for at jeg ville tisse i en flaske og prøve at stå på gågade og sælge det :-)
Det var nu kun for sjov og ren nysgerrighed .

Anmeld

10. december 2008

twinboys

Epigen skriver:

Ja, nu var det jo ikke så meget for at jeg ville tisse i en flaske og prøve at stå på gågade og sælge det :-)
Det var nu kun for sjov og ren nysgerrighed .

Nå ikke???

Anmeld

10. december 2008

jolu

Det har jeg hørt om, men det plejer at annonceres i de mest gængse aviser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.