Bryst mælk med på tur.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa. Håber der er nogen som ved om man kan gøre sådan her.

Hvis nu man skal på tur i nogle timer og jeg (moren) er væk i et stykke tid, og min baby får min udmalkede mælk, kan den så holde i nogle timer i en frysetaske med fryseelementer eller hvordan skal man gøre?

Det er fordi vi skal på en tur, og på den tur skal manden have vores barn alene i ca 3 timer, og skal jo selvf have mælk i mellemtiden. Hvordan ville i gøre der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Nettemor

altså hvis i kan holde køletasken kølet ned i den tid så skulle der jo ikke være nogle problemer

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

altså hvis i kan holde køletasken kølet ned i den tid så skulle der jo ikke være nogle problemer

Jo det tror jeg godt vi kan, men hvor længe må det være stuetempertur. vedd du det?

Det er jo enlig os alt for koldt til at kunne drikkes?? eller

Anmeld

30. juni 2011

Hollybaby

jeg tror sagtens i kan have mælken i køletaske, og så måske en termokande varmt vand, og en lille kande, som i kan bruge til at opvarme mælken, til den rette temperatur.

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Hollybaby skriver:

jeg tror sagtens i kan have mælken i køletaske, og så måske en termokande varmt vand, og en lille kande, som i kan bruge til at opvarme mælken, til den rette temperatur.

GUD ja det var da en go ide ! Havde jeg slet ikke tænkt over Tusind tak, så er problemet vist løst!   Taaark

Anmeld

30. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Jo det tror jeg godt vi kan, men hvor længe må det være stuetempertur. vedd du det?

Det er jo enlig os alt for koldt til at kunne drikkes?? eller

ja altså normalt siger man jo 3 timer ved stue temp når det er fødevarer. men tror altså det er for meget med modersmælk. men brug den ide med termokanden. det er nemlig skide smart, og forholdsvis nem ellers kan man jo få de der flasker der kan varme mælken. men nok lidt dyrt at investrere i for kun et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.