Optakt til veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

vitapigen

Hej piger.

Jeg har siden søndag haft mens agtige smerter nederst i maven, som stille og rolig er taget til i styrke som dagene er gået. I dag synes jeg de er noget stærkere end de forige dage, men ved ikke om det er starten på veer eller hvad det er?

Synes det mere eller mindre gør ondt hele tiden er bliver forværret når jeg står og går, men ikke noget jeg kan tage tid på eller noget... Det føles som om det er meget spændt, og niver ind imellem nederste i maven og i siderne...

Nogen der har prøvet noget ligende? Og tror I jeg snart får min lille guldklump at se?

Mvh vitapigen (38+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

kamtok

Der er nok noget der er i gang, men det lyder ikke som "rigtige" veer, for de gør ikke ondt hele tiden. Men det lyder klart som om der snart kunne komme godt gang i den. Du er muligvis ved at modne dig rigtig godt og grundigt, og så lyder det som plukveer - der bliver du helt spændt/hård rundt om maven.

Uhhhh det er spændende :-) Alt held & lykke

Anmeld

30. juni 2011

vitapigen

kamtok skriver:

Der er nok noget der er i gang, men det lyder ikke som "rigtige" veer, for de gør ikke ondt hele tiden. Men det lyder klart som om der snart kunne komme godt gang i den. Du er muligvis ved at modne dig rigtig godt og grundigt, og så lyder det som plukveer - der bliver du helt spændt/hård rundt om maven.

Uhhhh det er spændende :-) Alt held & lykke

Siger de ikke at plukveer ikke gør ondt? For det gør det her... Altså ikke voldsomt ondt, men jeg kan dog ikke bevæge mig frit.
Håber at det snart går over i rigtige veer så jeg kan få det lille vidunder at se

Men tak for svar

Anmeld

30. juni 2011

kamtok

vitapigen skriver:

Siger de ikke at plukveer ikke gør ondt? For det gør det her... Altså ikke voldsomt ondt, men jeg kan dog ikke bevæge mig frit.
Håber at det snart går over i rigtige veer så jeg kan få det lille vidunder at se

Men tak for svar

De kan godt nive lidt, men de føles anderledes end rigtige veer. 

Krydser fingre for at du snart får din baby at se :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.