Ny JM igen igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Happiness

Vi havde rigtig glædet os til idag, da vi skulle ind til vores faste JM... Troed vi...... Vi kommer ind og endnu en ny JM byder os velkommen... Tror jeg blev lidt stram i ansigtet... Nu har det været en ny JM de sidste 3 besøg. Så er oppe på 5 forskellige JM're....

Nå men, der var jo ikke noget at gøre ved det. Det tyder på vores faste JM er lidt mere end alm. syg Siden hun nu har været væk i min. 3 uger. Man må håbe hun snart har det ok igen.

Vi spørger ind til det vi skulle, og alt var fint.

Op på briksen og hun mærker på min mave. Hun kan så ikke finde ud af hvad der er for eller bag, så hun mærker længe, og kører briksen op og ned.... Hun finder vist aldrig ud af det...... ?! Men skønner ham til at være de 3100g. Så en lille en. Men han skulle gerne følge sin kurve...

Men skidt pyt om han er lille, så længe han ikke er alarmerende lille! Hjertelyd var fint. Så han har det som han skal.

Så nu kan vi bare vente på at han er klar parat til at indtage verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

heisamig

Dejligt at bebs har det rigtig godt stadigvæk... Da du var til jordemoder - hvor langt var du så henne? Jeg var nemlig da jeg var 37+0 og har først fået tid igen når jeg er 40+0??? Troede man skulle indimellem også... Træls med alle de forskellige jordemødre I har haft... der har vi vist været heldig kan jeg høre...

Anmeld

3. juli 2011

Happiness

heisamig skriver:

Dejligt at bebs har det rigtig godt stadigvæk... Da du var til jordemoder - hvor langt var du så henne? Jeg var nemlig da jeg var 37+0 og har først fået tid igen når jeg er 40+0??? Troede man skulle indimellem også... Træls med alle de forskellige jordemødre I har haft... der har vi vist været heldig kan jeg høre...

Hmm... Jeg var da jeg var 37+0 og så igen 38+6. Skal så igen på fredag hvor jeg er 40+0. Men den i uge 37 +0 var fordi jeg havde en uheldig oplevelse med en JM ugen før.

JM sagde så at det er sidste besøg hos dem jeg skal på fredag. Resten foregår på hospitalet. Mener det var 41+3 og så 42+0 med henblik på igangsættelse... Håber dog ikke jeg når dem på hospitalet. Han må gerne være kommet ud før

Anmeld

3. juli 2011

heisamig

Okay..hmm...så du tror ikke jeg "mangler" en gang?? SKØNT med termin på fredag, hva??? My guard... Begynder der at ske noget du kan mærke? En forandring?

Anmeld

3. juli 2011

Happiness

heisamig skriver:

Okay..hmm...så du tror ikke jeg "mangler" en gang?? SKØNT med termin på fredag, hva??? My guard... Begynder der at ske noget du kan mærke? En forandring?

Ved jeg ikke. Det er også forskelligt fra fødested til fødested... Men synes da at det er lang tid imellem dine besøg når du er så langt henne. Så ville nokm ringe og høre om de ikke har lavet en fejl Ellers kan du jo få en ekstra tid, hvis du er bekymret eller har anden brug for det

Ja, jeg tør jo ikke håbe for meget, men har haft en del plukveer idag. De er kommet ca. hvet 8-15 minutters mellemrum hele dagen. Og de kan mærkes Dog gør de ikke av av endnu, så der kan jo gå længe

Og så har jeg rendt på toilet ret tit, men igen. Det behøver jo ikke at betyde snarlig fødsel...

Skal ned og have massage og zoneterapi i 2 timer imorgen (ren luksus!) og har en snedig plan om at høre damen om hun ikke vil trykke mine veer igang Ved ikke om det virker, men hun har også tidligere talt om at hun kan sætte lidt igang via hotstone massage.. Så håber da hun er villig til at prøve Og hvis det virker er det jo dejligt, men hvis ikke, så går det jo nok

Hvordan går det med dig? Kan du holde varmen ud?

Anmeld

3. juli 2011

heisamig

Uha hvor spændende altså.... jeg krydser fingre for at der snart sker noget for dig Og ellers tror jeg helt sikkert på, at hun kan sætte noget igang imorgen - man er vel optimist... Ih hvor er det spændende at du er så tæt på nu...

Ja, pyyh jeg synes godt nok det har været slemt idag og igår. Også fordi det har været så fugtigt... jeg har stort ser kun undertøj på hele dagen - ellers sååå døør jeg føler jeg Glæder mig goooodt nok til bebs vælger at fejre sin fødselsdag nu.. kan godt mærke, at det er blevet væsentligt hårdere her på det sidste synes jeg.

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

heisamig skriver:

Uha hvor spændende altså.... jeg krydser fingre for at der snart sker noget for dig Og ellers tror jeg helt sikkert på, at hun kan sætte noget igang imorgen - man er vel optimist... Ih hvor er det spændende at du er så tæt på nu...

Ja, pyyh jeg synes godt nok det har været slemt idag og igår. Også fordi det har været så fugtigt... jeg har stort ser kun undertøj på hele dagen - ellers sååå døør jeg føler jeg Glæder mig goooodt nok til bebs vælger at fejre sin fødselsdag nu.. kan godt mærke, at det er blevet væsentligt hårdere her på det sidste synes jeg.

Jeg føler også jeg kan gå i bad konstant. Man sveder jo som et svin. Og det er ulideligt at have tøj på. Så kan også bare ligge i undertøj i sengen og læse hvis jeg kan slippe afsted med det

Håber også det virker! Har sms'et med hende, og hun vil gøre et forsøg Så håber det sætter fut i tingene, for har haft endnu en skodnat med plukveer og konstant renden på toilet

Skal derned her om en time. Skal nok lige skrive en update omkring det

Ja nu må de Julibabyer gerne til at komme. Indtil videre tror jeg kun der er kommet en. Og så dem fra Juni gruppen der er lidt forsinket

Anmeld

4. juli 2011

heisamig

Ja, skriv ENDELIG en opdate og hvordan det var og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.