gravid i 5 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

karinaterese

nogen der har prøvet at der kom lidt brunt slimet udflod.. og er det evt normalt ? er helt vildt bekymret.. det var ikke blod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

SussieThyssen

karinaterese skriver:

nogen der har prøvet at der kom lidt brunt slimet udflod.. og er det evt normalt ? er helt vildt bekymret.. det var ikke blod.

Det er der masser der oplever, så tag det bare roligt.
Nogle oplever også at bløde lidt.

Så hvis det ikke bliver til mere, så skal du ikke være bekymret.

Det er først hvis du får ondt og begynder at bløde mere kraftigt at du skal snakke med lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. juni 2011

Ka+Ma=Be

karinaterese skriver:

Som Sussi skriver, kan det være ganske normalt Det kan være det er ligeomkring hvor du skulle have haft din mens - så det er ok. Bare du ikke styrtbløder og får ondt.

Anmeld

30. juni 2011

Dreamer1987

karinaterese skriver:

Hej.

Det er helt normalt for mange. Men ja hvis det bliver frisk blod og du får ondt så skal du lige kontakte din egen læge.

Men tillykke  med den lille spire.

Anmeld

30. juni 2011

karinaterese

åhh tusind tak for jers svar.. var helt vildt bekymrret.. nu er jeg mere rolig der kom kun meget lidt og der har ikke været noget siden så går udfra det er okay

Anmeld

30. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg stod med samme problemstilling, bare først i uge 8... Men snakkede med min læge om det, og han sagde at pletblødninger, eller brun udflåd kan forekomme på de tidsounkter i graviditeten, hvor man ellers burde have haft sin mens... Jeg havde brun udflåd i godt 1½ uge, men der var ikke noget i det... Så ikke bliv urolig hvis der evt. kunne ske der kommer en lille smule igen senere hen.. Så prøv i stedet at regne frem og se om det passer med henholdsvis uge 8 ellers 12... Det er der det er mest normalt at "bløde" lidt

Så, no worries, det er ganske normalt

Men som de andre siger: Begynder du at få ondt, og bløde meget, så skal du med det samme kontakte din læge...

Håber det gav lidt ro i sindet

Mange herfra

Anmeld

30. juni 2011

mor til 2 skønne piger .

karinaterese skriver:

ja det gjorde der også ved mig da jeg var omkring 5 uge .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.