Manglende appetit hos ungerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Tynen

Er der nogle der oplever det for tiden?

Synes bare ikke Stella spiser særlig meget - Det ender jo med hun bliver tynd for once :D

Der var engang hvor hun nemt lige klemte 2 portioner grød ned af gange - Nu spiser hun højst et par skefulde.

Det har varet en lille uge nu, så begynder da at blive en smule bekymret.

Hun er ellers frisk og energien er bare i top - Så der er ikke noget der.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

ka li ja

hvis hun har det fint s skal du ikke bekymre dig. se tiden an. artur kan også ta en uge hvor han ikke æder så meget. så vokser hun nok bare ike så meget nu

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

Jeg tror altså at det er sådan lidt i perioder med hvor meget de spiser. Jeg syns det har været fremme flere gange, og jeg tror at det har noget at gøre med at de små bruger alt energien på at lære noget nyt - og så er der ikke lige plads til at huske og spise også. Og så pludselig er koncentrationen om maden tilbage igen.
Og som Kalaha siger - så er der ikke noget at være bekymret om så længe hun eller er glad og frisk.

Knus Marie

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

ja du ved jo jeg brokkede mig den anden dag...og hev tilbage igen...så ro på....det kommer igen...lige som du har sagt det...så spiser hun igen....

og hun ligner sgu ikke en der mangler noget som helst...lol...så fat mod du gæve...der kommer hul i hendes mave igen! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.