Jeg når det ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

otlitrom

.. Altså at blive mor i juni måned (eller få de første børnepenge, hvilket er farfarens største bekymring). Er det OK jeg er med herinde på et wildcard?

Har været ved JM idag og har fået løsnet hinder. Var 2 fingre åben. Den yderste livmoderhals er væk, den inderste er der stadig lidt tilbage af.. Det betyder heldigvis at medicinsk igangsættelse ikke er nødvendigt, men at de "nøjes" med at tage vandet. Det har jeg fået tid til lørdag 12.50 på sygehuset. (Medmindre de har rygende travlt, men det håber vi ikke!!)

JM mente ikke at hindeøsningen idag ville være nok til at sætte fødslen igang, omend hun ikke kunne sige det med sikkerhed. Hun synes vi skulle aftale, at jeg tager til dimission i morgen og får mit eksamensbevis, og så kunne jeg komme ind i aktiv fødsel i morgen aften, og føde natten til lørdag. Hun har nemlig nattevagten Det er en aftale jeg agter at holde!

Så nu venter jeg/vi bare.. På dagen i morgen, hvor jeg håber jeg får lov til at afslutte min uddannelse sammen med mit hold, og efterfølgende komme til Kolding og føde en lille Krølfis der er skønnet til 32-3400 gr! Inden søndag aften skulle vi i hvert fald gerne være forældre til den lille tot

Iiiiih det er spændende altså!!

Kitty, 41+2 (og 41+1 hvis man spørger JM )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Thereseh

For pokker Kitty, så springer du over i køen !! Jeg blir først sat i gang søndag, får dog en ekstra hindeløsning i aften - så håååber. Men farvel børnepenge! Ha ha. Er vist kommet til at bruge en del af dem på forhånd. Ups. Kram fra sur og tyk 11 dage over tid, Therese. :-)

Anmeld

30. juni 2011

TheLittleOne

kitty skriver:

.. Altså at blive mor i juni måned (eller få de første børnepenge, hvilket er farfarens største bekymring). Er det OK jeg er med herinde på et wildcard?

Har været ved JM idag og har fået løsnet hinder. Var 2 fingre åben. Den yderste livmoderhals er væk, den inderste er der stadig lidt tilbage af.. Det betyder heldigvis at medicinsk igangsættelse ikke er nødvendigt, men at de "nøjes" med at tage vandet. Det har jeg fået tid til lørdag 12.50 på sygehuset. (Medmindre de har rygende travlt, men det håber vi ikke!!)

JM mente ikke at hindeøsningen idag ville være nok til at sætte fødslen igang, omend hun ikke kunne sige det med sikkerhed. Hun synes vi skulle aftale, at jeg tager til dimission i morgen og får mit eksamensbevis, og så kunne jeg komme ind i aktiv fødsel i morgen aften, og føde natten til lørdag. Hun har nemlig nattevagten Det er en aftale jeg agter at holde!

Så nu venter jeg/vi bare.. På dagen i morgen, hvor jeg håber jeg får lov til at afslutte min uddannelse sammen med mit hold, og efterfølgende komme til Kolding og føde en lille Krølfis der er skønnet til 32-3400 gr! Inden søndag aften skulle vi i hvert fald gerne være forældre til den lille tot

Imorgen tager jeg på Mors med familien og vil derfor sende en MASSE ve-støv. Jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem og læse på baby at krølfisen er kommet til verden! ( Vi har ikke net på Mors! )

Kitty din skønne tøs, jeg ønsker dig held og lykke

Stort Kram

Louise

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

For pokker Kitty, så springer du over i køen !! Jeg blir først sat i gang søndag, får dog en ekstra hindeløsning i aften - så håååber. Men farvel børnepenge! Ha ha. Er vist kommet til at bruge en del af dem på forhånd. Ups. Kram fra sur og tyk 11 dage over tid, Therese. :-)

Sorry! Jeg håber den ekstra hindeløsning i aften sætter skub i noget!! Je har mega ondt i lænden efter hindeløsning, men intet andet. Jeg har taget to panodiler, så jeg kan slappe lidt af, men der er ikke noget der minder om veer.. om 16 timer kan de få frit spil, men jeg håber faktisk ikke de begynder endnu, for jeg vil så gerne ses med tøserne i morgen. Jeg håber derfor du har timer til at nå det inden. Det kan jeg altså godt leve med og unde dig!!

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

TheLittleOne skriver:

Imorgen tager jeg på Mors med familien og vil derfor sende en MASSE ve-støv. Jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem og læse på baby at krølfisen er kommet til verden! ( Vi har ikke net på Mors! )

Kitty din skønne tøs, jeg ønsker dig held og lykke

Stort Kram

Louise

Er der så dødt på Mors, at der ikke er net? Jeg håber du vender hjem til at billede af en rask lille pige eller dreng. Jeg glæder mig til at være på "den anden side" med guldet i armene. Så kan jeg for alvor rigtigt være med herinde som MOR!

Og rigtig god tur!!

Anmeld

30. juni 2011

mortil4dejligepiger

kitty skriver:

Hej du!

Tillykke med at du er blevet færdig med uddannelsen. Det er så godt klaret!!

Og mor inden der er gået 3 dage - sådan skal det være . Rigtig meget held og lykke med det hele. Inden længe har du en baby i armene og ikke i maven. Fantastisk!!

Knus

Anmeld

30. juni 2011

Stiner

Håber snart der sker noget!

Og selvfølgelig må du være med, selvom du først føder i juli - du hører sørme til her!

Vestøv i din retning!!!

Anmeld

30. juni 2011

Snuske1985

Søde Ak.. venter i spænding på hvad maven gemmer på. Men et er sikkert at det blir en lækker guldklump!!

Stort held og lykke med fødslen og håber det går som du ønsker... Ve støv sendes din vej....

Og håber selvfølgelig lige at du når dimissionen og så er næste stop Kolding...

Kram herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.