Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der var intet hjerteblink, så jeg er kortere henne end lægen sagde..
Jeg er kun i slutningen af uge 5 ca..
Men her er et billede af min elskede klat.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BJNGJ. skriver: Der var intet hjerteblink, så jeg er kortere henne end lægen sagde.. Jeg er kun i slutningen af uge 5 ca.. Men her er et billede af min elskede klat.
Krussedulle skriver: Jeg var til scanning 5+4 i min sidste graviditet, og det var heller ikke noget hjerteblink... Det var der dog 14 dage senere Kan anbefale dig at få en ny tid til om ca 14 dage
Jeg var til scanning 5+4 i min sidste graviditet, og det var heller ikke noget hjerteblink... Det var der dog 14 dage senere Kan anbefale dig at få en ny tid til om ca 14 dage
Jeg har fået afvide jeg skal scannes igen om 1½-2 uger.. Men blev godt nok trist..
Håber den lille klat holder fast.
Man kan som regel først se hjerteblink i uge 7.. blev selv scannet 6+4 og der var blink Så don't worry yet
BJNGJ. skriver: Jeg har fået afvide jeg skal scannes igen om 1½-2 uger.. Men blev godt nok trist.. Håber den lille klat holder fast.
Solstråle2011 skriver: Man kan som regel først se hjerteblink i uge 7.. blev selv scannet 6+4 og der var blink Så don't worry yet
Ja det sagde hun godt, men blev trist fordi jeg troede jo jeg var i uge 7.. Men nu er jeg kun 5+
Men er bare lykkelig for at klatten er der endnu..
Krussedulle skriver: Det kan jeg godt forstå! Man får lige et chok.... Håber at den lille spire blinker til dig næste gang
Det kan jeg godt forstå! Man får lige et chok.... Håber at den lille spire blinker til dig næste gang
Tak det håber jeg bestemt også.
BJNGJ. skriver: Ja det sagde hun godt, men blev trist fordi jeg troede jo jeg var i uge 7.. Men nu er jeg kun 5+ Men er bare lykkelig for at klatten er der endnu..
Åh ja, det kan jeg godt forstå..
Solstråle2011 skriver: Åh ja, det kan jeg godt forstå..
Hvor blev du scannet henne? Men nu ser du bare guldet en gang til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128