Præsentations runde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

sabrina89

Synes det kunne være meget sjovt med en præsentations runde og høre lidt om hvem i er og hvor I kommer fra..

Jeg kan starte.

Jeg hedder Sabrina er 22 år bor på sydfyn med min dejlige kæreste og vores lille labrador Bella på 1½ år. Vi har været sammen i snart 4 år og venter vores første barn den 24 august en lille pige  Jeg er uddannet salgsassistent men har pt ferie og derefter barsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

quindelist

sabrina89 skriver:

Synes det kunne være meget sjovt med en præsentations runde og høre lidt om hvem i er og hvor I kommer fra..

Jeg kan starte.

Jeg hedder Sabrina er 22 år bor på sydfyn med min dejlige kæreste og vores lille labrador Bella på 1½ år. Vi har været sammen i snart 4 år og venter vores første barn den 24 august en lille pige  Jeg er uddannet salgsassistent men har pt ferie og derefter barsel..

God ide

Jeg er 36 år, bor i København med min mand som jeg har kendt i 8 år, -vi har været gift i 5.

Vi venter vores første barn, med termin d.30.8,  -jeg skal føde på Rigshospitalet.

Jeg er pædagog uddannet men har skiftet spor og læser nu medicin på Københavns Universitet. Jeg har været sygemeldt hele graviditeten, så godt vi har både 2 katte og en lille hund til at underholde mig.

Anmeld

4. juli 2011

170811

Jeg vil da også lige være med

Jeg hedder Lea, er 22 år og bor med min kæreste i nordsjælland, sammen med vores to hunde Vi venter vores første barn den 17. august! Jeg er tjenerelev på noma, men er pt sygmeldt indtil fødsel også derefter barsel selvf

Anmeld

14. juli 2011

Morbille

Jeg hedder Bilqis, er 23 år, født i frankrig og har boet her i 12-13 år.

Jeg har været sammen med min kæreste i 9 år, og vi har sammen vores lille hvid (er selv mulat) prinsesse som hedder Belle.

Har termin med nummer 2 den 12/08, og vi har fået afvide det bliver en dreng, så det glæder vi os til.

Jeg er pt på barsel fra min uddannelse som sosu hjælper.

Anmeld

24. juli 2011

Fatme

Hej

Jeg hedder Fatme og er 21 år . Jeg bor i Århus sammen med min dejlige mand Vi venter vores første barn d. 5. august . En lille prins  Jeg læser til laborantuddannelse, men har været sygemeldt under min graviditet.

Anmeld

24. juli 2011

Muttitil1+1

Hej I dejlige damer - super idé!

Jeg hedder Nadia, er 24 år gammel og bor i Esbjerg. Oprindeligt er jeg fra Roskilde, men faldt pladask for manden i mit liv, som selvfølgelig er JYDE! så jeg måtte flytte mine ting til fiskerbyen Vi har lige fået os et rækkehus med en lille have til, som vi overtog for en uge siden, så alt er kaos lige nu, men på den dejlige måde

Vi venter os en lille prins her d. 2. august, så der er ikke så længe til, og vi glæder os helt vildt!

Jeg læser til lærer på UC Syddanmark og har lige afsluttet mit 3. år - det 4. år deler jeg op, så ingen rigtig barsel til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.