Mad i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad betyder mest for dig, når du skal vælge dagpleje (madrelateret)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.239 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Peps

Jeg arbejder som dagplejer og kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad forældrenes holdning er til barnets kost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

serinasmor

Peps skriver:

Jeg arbejder som dagplejer og kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad forældrenes holdning er til barnets kost

har stemt at det skal være sundt og varieret men ikke nødvendigvis øko ...  men ville det ikke være en ide at snakke med de respektive forældre om det alrså dem med de børn du rent faktisk har ... min datter går jo ikke hos dig og min holdning kan du nok derfor ikke bruge til så meget

Anmeld

30. juni 2011

Lone Jakobsen

jeg har snakket med "mine forældre" og her er holdningen at maden skal være sund og mættende men ikke nødvendigvis økologisk.

Anmeld

30. juni 2011

Peps

serinasmor skriver:

har stemt at det skal være sundt og varieret men ikke nødvendigvis øko ...  men ville det ikke være en ide at snakke med de respektive forældre om det alrså dem med de børn du rent faktisk har ... min datter går jo ikke hos dig og min holdning kan du nok derfor ikke bruge til så meget

Det var egentlig bare for at finde ud af, hvor meget økologi betyder for forældre  i det hele taget.

Jeg bruger selv sundt og varrieret kost, med masser af grønt og korn. Men kom til at tænke på, om det havde en stor betydning om man f.eks køber økologisk mælk osv.

Jeg føler ikke at "mine forældre" synes at der er noget galt i den kost jeg bruger. Men her fanger man jo mange forældre på et sted, og derfor prøver jeg at lave denne afstemning

Anmeld

30. juni 2011

Peps

nutche skriver: