Dejlig hankat bortgives :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
734 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

de-wett

Hej i dejlige mennesker.

Jeg står i den situration at jeg er flyttet fra min mand. Jeg har den sødste hankat som er udekat. Han har faktisk kun været inde for at spise og hygge , men min eksmand vil ikke have ham og syntes det ville være synd hvis han skulle ind i en lejlighed.

Så derfor tænkte jeg om der måske var nogle herinde der kunne give ham et kanon dejligt og kærligt hjem.? Han passer meget sig selv og er vand til både børn og hunde.

Der kommer billede ind af ham senere i dag.

Han er rød/orange, meget str af at være en alm huskat. Han er ca  år gammel. Kastereret,ormekur, loppekur og er øremærket.

Håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Holm88

de-wett skriver:

Hej i dejlige mennesker.

Jeg står i den situration at jeg er flyttet fra min mand. Jeg har den sødste hankat som er udekat. Han har faktisk kun været inde for at spise og hygge , men min eksmand vil ikke have ham og syntes det ville være synd hvis han skulle ind i en lejlighed.

Så derfor tænkte jeg om der måske var nogle herinde der kunne give ham et kanon dejligt og kærligt hjem.? Han passer meget sig selv og er vand til både børn og hunde.

Der kommer billede ind af ham senere i dag.

Han er rød/orange, meget str af at være en alm huskat. Han er ca  år gammel. Kastereret,ormekur, loppekur og er øremærket.

Håber på det bedste

Hvor bor du?

Kan han med andre katte og hunde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.