Er det her ikke underligt - eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Holm88

Hej piger....

Kæresten og jeg har snakket lidt bryllup.. Og vi har egentlig fundet ud af  vi skal holde det i Vejle... Der kommer jeg fra og min mor arbejder på det hotel så vi får en ret god rabat, og så ved vi at tingene er i orden der.

Jeg vil så gerne have vielsen til at foregå i nærheden, fordi min familie/venner er spredt over hele DK. Kæresten vil MEGET gerne have vi har vielsen hernede i Sønderjylland.

Jeg synes bare det er langt fx at kører fra langeland/københavn/midtjylland til sønderjylland for derefter at kører til Vejle... Er det bare mig - eller kan man godt det?

Jeg vil rigtig gerne gøre min kæreste glad, han har sagt ja til det bliver på et fint sted, så selvfølgelig vil jeg gerne "give" ham hans kirke. Er der andre der har holdt vielse og festen et stykke fra hinanden - og hvordan virkede det?

Ih vil så gerne gøre ham glad, men på den anden side er jeg bange for at folk skipper kirken fordi det netop er meget at kører på en dag!

Så jeg kunne meget godt bruge andres erfaringer eller råd... TAK! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

LBK

Har ingen erfaring om et emne. Men i kunne jo arrangere bus-kørsel til jeres gæster, lade dem overnatte på hotellet, og så bus-kørsel retur igen til dem der har brug for det, og lyst til det...

Alt kan jo lade sig gøre....

Anmeld

30. juni 2011

Holm88

L_K skriver:

Har ingen erfaring om et emne. Men i kunne jo arrangere bus-kørsel til jeres gæster, lade dem overnatte på hotellet, og så bus-kørsel retur igen til dem der har brug for det, og lyst til det...

Alt kan jo lade sig gøre....

Ja jeg havde også tænkt på buskørsel, men hvis vi skal betale overnatning for alle bliver det nok for dyrt

Anmeld

30. juni 2011

LBK

Ann88 skriver:

Ja jeg havde også tænkt på buskørsel, men hvis vi skal betale overnatning for alle bliver det nok for dyrt

man kan jo bare skrive i indbydelsen at der er mulighed for overnatning, og så vil i sørge for at folk bliver kørt tilbage til deres biler. Så skal man bare formulere det så folk ved, at de selv skal betale overnatningen. Evt. skrive prisen på overnatningen i indbydelsen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.