Kommende forældres forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Bettina1987

hmmm gad vide hvor mange indlæg man kan tillade sig at skrive herinde, jeg har bare mange spørgsmål her under min første graviditet.

Min kæreste og jeg har det rigtig godt sammen og glæder os meget til vores kommende roller. Desværre lider jeg meget af kvalme endnu (24 uger henne) og hovedpine. Det gør at jeg ikke kan overskue ret meget. Jeg har ikke energien eller lysten til at tage beslutninger der skal tænkes lidt over. Det prøver min kæreste så at leve efter lige og beslutte sig når jeg ikke kan. Det er også fint nok. Problemet er så her, at hvis der "sker" noget ikke så godt, så giver jeg ham skylden.. Ikke sådan jeg står og råber og skriger af ham, siger bare for helvede altså, og tænker, om han ikke godt selv kunne have tænkt så langt. Jeg kan godt se det nogen gange er lidt uretfærdigt, og prøver da også at styre mig især fordi han bliver mega irriteret når jeg gør det. Nogen ting er bare indlysende synes jeg og når han så ikke gør det, falder overskudet et hak og så er det bare, for pokker altså. Hvordan skal jeg lige blive bedre til at se hvornår han har gjort noget forkert og hvornår han ikke har..? Er der andre som har samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.