BOGEN: Dødsspillet, og de to efterfølger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

sismofutten

Jeg var så heldig at få bogen "Dødsspillet", skrevet af Suzanne Collins, af mine kollegaer, da jeg gik på barsel - det var først da jeg skulle sidde flere timer og vente på hospitalet, at jeg gik i gang - og så kunne jeg slet ikke slippe den igen..
De efterfølgende dage, da vi var kommet hjem med vores skønne datter, smed jeg mig over bogen, så snart hun sov - og der gik ikke mange dage før jeg havde læst den færdig - jeg var fuldstændig opslugt af den..
Det samme med to'eren og tre'eren, som jeg lige er blevet færdig med..

Nu er mit problem bare, at jeg hungre efter at komme igang med en bog der minder om den, så håber at der er nogen der kan anbefale en til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

sismofutten

sismofutten skriver:

Jeg var så heldig at få bogen "Dødsspillet", skrevet af Suzanne Collins, af mine kollegaer, da jeg gik på barsel - det var først da jeg skulle sidde flere timer og vente på hospitalet, at jeg gik i gang - og så kunne jeg slet ikke slippe den igen..
De efterfølgende dage, da vi var kommet hjem med vores skønne datter, smed jeg mig over bogen, så snart hun sov - og der gik ikke mange dage før jeg havde læst den færdig - jeg var fuldstændig opslugt af den..
Det samme med to'eren og tre'eren, som jeg lige er blevet færdig med..

Nu er mit problem bare, at jeg hungre efter at komme igang med en bog der minder om den, så håber at der er nogen der kan anbefale en til mig

Er der slet ingen der har læst bøgerne?

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

Kender den desværre ikke. Hvilken genre er det?

Anmeld

6. juli 2011

sismofutten

Nessie skriver:

Kender den desværre ikke. Hvilken genre er det?

Jaa, se, det er en lidt speciel genre, og for den sags skyld handling, men når man først kommer i gang, er det bare for fed

Men genren vil jeg nok kalde for "ungdomsroman" og "science fiction"

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

sismofutten skriver:

Jaa, se, det er en lidt speciel genre, og for den sags skyld handling, men når man først kommer i gang, er det bare for fed

Men genren vil jeg nok kalde for "ungdomsroman" og "science fiction"

Jeg har lige lyttet til Twilight sagaen på lydbog, og den var faktsik overraskende god.

Men min er faring er, at hvis man har været så glad for en bog, så er alt smådårligt, som man læser lige efter.

Så læs en dårlig bog næste gang , så bliver du ikke skuffet gangen efter

Anmeld

6. juli 2011

sismofutten

Nessie skriver:

Jeg har lige lyttet til Twilight sagaen på lydbog, og den var faktsik overraskende god.

Men min er faring er, at hvis man har været så glad for en bog, så er alt smådårligt, som man læser lige efter.

Så læs en dårlig bog næste gang , så bliver du ikke skuffet gangen efter

Ja, og der er faktisk samme genre som "Twillight", men der har jeg set filmene, og så kan jeg ikke finde ud af at læse bøgerne

Men ja, det har du selvfølgelig nok ret - det må jeg heller gøre

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

sismofutten skriver:

Ja, og der er faktisk samme genre som "Twillight", men der har jeg set filmene, og så kan jeg ikke finde ud af at læse bøgerne

Men ja, det har du selvfølgelig nok ret - det må jeg heller gøre

Det er ellers den bedste rækkefølge, se filmen, læs bogen, så bliver du ikke irriteret over alt det de ikke har fået med i filmen

Håber du finder en god bog

Anmeld

6. juli 2011

sismofutten

Nessie skriver:

Det er ellers den bedste rækkefølge, se filmen, læs bogen, så bliver du ikke irriteret over alt det de ikke har fået med i filmen

Håber du finder en god bog

Jeg er bare bedst til at holde mig til det ene - og ikke begge dele - og SLET ikke læse bogen først og så se filmene (selvom jeg nok ikke kan lade vær, nu hvor Dødsspillet kommer på film til næste år )

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

sismofutten skriver:

Jeg er bare bedst til at holde mig til det ene - og ikke begge dele - og SLET ikke læse bogen først og så se filmene (selvom jeg nok ikke kan lade vær, nu hvor Dødsspillet kommer på film til næste år )

Nej, man bliver så nemt irriteret.

Jeg har læst alle Harry Potter bøgerne, og så set filmene, og specielt 5 og 6 var der lavet en del om i, helt unødvendigt, og det bliver jeg altså pænt irriteret over

Anmeld

6. juli 2011

Buckley

Dette er sikkert en helt anden genre, men super underholdende. Har du læst shopaholic serien? Jeg mener de er oppe på 5/6 bøger efterhånden så der er lidt at gå i krig med :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.