Min far er stærkere end din far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Sir William

Min søn William på 4½ år var i Tivoli forleden sammen med sin farmor og vi havde så givet ham en trøje på, hvor der stod "Min far er stærkere end din far".

En rigtig sød sætning som selvfølgelig passer.

De var så inde i Build a bear, hvilket jo er et must. Pludselig kommer der en lille pige hen til William og siger "Nej, min far er stærkere end din" suppleret med sætningen "Skal vi arrangere en kamp her for at se hvem der har ret???"

Det er selvfølgelig det referat jeg fik fra min mor, men syntes nu det var ganske sødt og måske også et lille hint om, at man skal være varsom for hvad man giver sine børn på af tøj da børn jo kan læse det og børn tænker sit. 

Så min søn og en fremmede pige, var på vippen til at arrangere en kamp mellem mig og hendes far. Historien meldte ikke noget om, hvordan hendes far så ud eller om han var til stede.

Det var da sødt at hun sådan ville forsvare sin far. William havde nok gjort det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

roenlund

30. juni 2011

Carl-Emil's mor

Sir William skriver:

Min søn William på 4½ år var i Tivoli forleden sammen med sin farmor og vi havde så givet ham en trøje på, hvor der stod "Min far er stærkere end din far".

De var så inde i Build a bear, hvilket jo er et must. Pludselig kommer der en lille pige hen til William og siger "Nej, min far er stærkere end din" suppleret med sætningen "Skal vi arrangere en kamp her for at se hvem der har ret???"

Det er selvfølgelig det referat jeg fik fra min mor, men syntes nu det var ganske sødt og måske også et lille hint om, at man skal være varsom for hvad man giver sine børn på af tøj da børn jo kan læse det og børn tænker sit. 

Så min søn og en fremmede pige, var på vippen til at arrangere en kamp mellem mig og hendes far. Historien meldte ikke noget om, hvordan hendes far så ud eller om han var til stede.

Det var da sødt at hun sådan ville forsvare sin far. William havde nok gjort det samme

Børn er nu bare skønne 

Min bror på 6 kommer også med et guldkorn for kort tid siden:

C " Hellene har tabt 12 tænder det er derfor hun er så høj"

Mig " Oooohm oki"

C" Ja så vi har aftalt hun skal fjerne nogle af mine så jeg også kan blive høj... og oooooohm søs?"

Mig  der endnu ikke ved hvordan jeg skal reagere " Jaeh?"

C " Har du ikke tabt alle dine tænder endnu sidden du er så lav?" 

Anmeld

30. juni 2011

Kay

ej hvor godt

Anmeld

30. juni 2011

Nessie

Ha ha ha

Det var måske meget godt at du ikke var med

Anmeld

30. juni 2011

nilletøz

30. juni 2011

Stjernestoev

Hahahaha Mon ikke forældrene har sagt hun skal gøre det. Hun kan vel ikke selv læse det?

Anmeld

30. juni 2011

4xGreve

Sir William skriver:

ej hvor kært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.