Hvor mange gravide er gået over tid? Afstemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

rk_07

Jeg fødte 40+3, en velskabt pige på 3956 g og 53 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

betjenten

Jeg fødte 40+6 en rask og sund dreng. Han var ikke så stor, 2750 g. og 49 cm...

Anmeld

30. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor mange af jer der er gået over tid, men alligevel født et dejligt sundt barn

Jeg fødte præcis 14 dage over termin.

Fødte en sund dreng på 4500gram, fødslen gik godt og tog ikke så lang tid. Jeg blev sat igang.

Anmeld

30. juni 2011

modesty

Hvorfor skulle man ikke føde et sundt/raskt barn hvis man går over tid?

Anmeld

30. juni 2011

VNB

jeg fødte da jeg var 40+4. En dejlig sund og velskabt dreng på 53 cm og 3616 gram  

Han var dog meeeget sulten, og suttede nærmest uafbrudt for at få mælkeproduktionen igang. (Mælken løb til da han var knap 2 døgn)

Han var lidt tør på sine fødder, især tæerne, og på sine hænder, da han havde nærmest ingen fosterfedt på sig da han kom ud. Jordemoderen fortalte os, at det hang sammen med at var gået lidt over tid, men at det var helt normalt og på ingen måde farligt for babyen

jeg er i den tro at babyerne kommer når de er klar til det, i forhold til at gå over tid ihvertfald.. (de for tidlig fødte gør jo tydeligvis ikke...) og jeg tror at man "tit" ikke kan regne med den termins dato... det er jo bare sådan en ca dato - selv jeg godt kan huske at jeg selv hængte mig MEGET i den dato...

Anmeld

30. juni 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor mange af jer der er gået over tid, men alligevel født et dejligt sundt barn

Jeg gik 10 dage over tid og fødte en rigtig sund basse på 4120 g og 54 cm - til stor overraskelse, da han var skønnet langt mindre.

Ventetiden var næsten ulidelig til sidst, men helt klart det hele værd 

Anmeld

30. juni 2011

FruDall

Jeg er blevet sat igang alle 3 gange, 1. gang 11 dage over tid - de 2 sidste graviditeter præcis 14 dage over tid.

Jeg har 3 dejlige, sunde, raske og velskabte børn

Anmeld

30. juni 2011

Minmio

Første gang gik jeg 10 dage over tid og fødte en sund og rask pige 3065 g. og 52 cm

Anden gang gik jeg 7 dage over tid og fødte også en sund og rask dreng 3490 g. og 53 cm.

Anmeld

30. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Jeg gik 9 dage over tid , og fødte en sund og rask lille pige på 3300 gram og 51 cm lang .. 

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvorfor skulle man ikke føde et sundt/raskt barn hvis man går over tid?

Det regner jeg også stærkt med at man gør Det var nu mere en talemåde, men kan godt høre at det kan misforståes. Det er ikke meningen. var nu bare nysgerrig omkring hvor mange der er gået over tid, og der er godt nok mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.