Den svenske fugl er fløjet nordpå for 3 dage med mit guld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Så er SF taget afsted med J, og jeg er alene hjemme med alle tankerne og følelserne til søndag... Hm, hvor tabuiseret mon det egentlig er at drikke sig i søvn kl 7 om morgenen i italiens 12 år (for) gammel citron-likør og miniflasker..? Kæft, det er hårdt det her, jeg er glad for at jeg var oppe i nat med J af to grunde; 1.Jeg fik mulighed for at putte en hel masse med ham (og med putte mener jeg at blive sparket i ribbenene af sovende knægt som på mirakuløs vis samtidig formår at kradse mig i mit solskoldede ansigt) og 2. At jeg er så træt så jeg ikke HELT kan mærke hele omfanget af pinen. Jeg ved at jeg har noget til gode, de ekstra nuancer af avs som kommer på når kroppen ikke længere er halvbedøvet af træthed... 

It's gonna be interesting! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

LilyMarleen

Anonym skriver:

Så er SF taget afsted med J, og jeg er alene hjemme med alle tankerne og følelserne til søndag... Hm, hvor tabuiseret mon det egentlig er at drikke sig i søvn kl 7 om morgenen i italiens 12 år (for) gammel citron-likør og miniflasker..? Kæft, det er hårdt det her, jeg er glad for at jeg var oppe i nat med J af to grunde; 1.Jeg fik mulighed for at putte en hel masse med ham (og med putte mener jeg at blive sparket i ribbenene af sovende knægt som på mirakuløs vis samtidig formår at kradse mig i mit solskoldede ansigt) og 2. At jeg er så træt så jeg ikke HELT kan mærke hele omfanget af pinen. Jeg ved at jeg har noget til gode, de ekstra nuancer af avs som kommer på når kroppen ikke længere er halvbedøvet af træthed... 

It's gonna be interesting! 

Undskyld at jeg svare dig. Jeg har fulgt dig lidt på sidelinien, og jeg ved godt hvem du er. Jeg kunne bare slet ikke bære at der ikke er nogen der har kommenteret dit indlæg.

Jeg håber du er ok, og ikke drikker dig i hegnet i mini flasker en sådan torsdag tidlig morgen. Men på den anden side så forstår jeg dig sgu godt!! Jeg håber der kommer en veninde i løbet af din dag og giver dig et KÆMPE kram. Og evt skåler med dig.

Knus mig

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Undskyld at jeg svare dig. Jeg har fulgt dig lidt på sidelinien, og jeg ved godt hvem du er. Jeg kunne bare slet ikke bære at der ikke er nogen der har kommenteret dit indlæg.

Jeg håber du er ok, og ikke drikker dig i hegnet i mini flasker en sådan torsdag tidlig morgen. Men på den anden side så forstår jeg dig sgu godt!! Jeg håber der kommer en veninde i løbet af din dag og giver dig et KÆMPE kram. Og evt skåler med dig.

Knus mig

Tak skal du have  Jeg har valgt at forsøge med dokumentarfilm og en jordbærmilkshake i stedet for den italienske likør  Det hjælper da lidt på det. 

Igen - tusind tak for dit svar 

Anmeld

30. juni 2011

sarahb

hej Sødeste!

Puha, det må være pisse Hårdt, og jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være. Specielt når det er denne situation i er i. Så må det bare lige gøre ekstre ondt!
Ved du hvad, du skal gøre lige hvad der får dig til at blive i godt humør disse dage, om det er mini flasker og citron likør, så er jeg bag dig
Du skal fokusere på dig selv og prøve at få samlet tankerne og bygge dig selv stærk til den tid der er i vente.
Husk at uanset hvad så er du ELSKET af J, Helt til månen, et par gange rundt i universet og tilbage igen, og så lige et par omgange mere. Om han er med sin far nogle dage, ændre slet ikke hans eternal love til sin mor!!! Nu er SF heldigvis en Skøn far, så du behøver ikke bekymre dig om J har det godt eller ej.
Nyd dagene søde og gør noget for dig selv, så du er klar til denne sindsyge proces i skal igennem og hyg dig med dine fantastiske venner og veninder.

Husk på vi er her og vil til hver en tid være det!!

Kram Fra mig til Dig

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Selvom jeg ikke kommer fra NS skal du også lige have et svar fra mig! Hvor er jeg ked af den situation du står i, men du lyder så klar og klog i dine indlæg, det lyder som om du har tænkt det hele virkelig godt igennem - og at det er det rette du gør. Men UHHH jeg forstår virkelig godt at det er mega mega hårdt at J er i SE med SF. Og at du savner ham heeeelt vildt oveni alle de andre tanker du sikkert sidder med! Det eneste lyspunkt jeg kan se i de her 3 dage, er at du kan fokusere på han så ikke skal afsted en hel uge sidt på måneden. Måske det hjælper lidt, 3 dage nu er måske (håber jeg) bedre end 7 dage senere.

Håber du har en masse dejlige venner omkring dig som kan få dagene til at gå lidt hurtigere.

Mange velmenende tanker her fra!

Anmeld

30. juni 2011

Barbamama

Åh det må bare være så ubeskrivelig hårdt.... Jeg kan slet ikke forestille mig det. Sender dig en masse kram!

Anmeld

30. juni 2011

Mettemus

Undskyld, jeg har også forvildet mig herind hvor jeg ikke hører til.

Må simpelthen sende dig de største kram - det skærer mig i hjertet at læse dine indlæg og det trækker tårer i øjnene. Jeg har absolut intet klogt at tilføje - det virker som om du er afklaret og har gode mennesker omkring dig.

Men jeg sender dig et kram - mange kram!

Håber dagene går stærkt og at dit guldæg kommer hjem før mærkerne efter hans små stærke ben er væk igen

Anmeld

30. juni 2011

anna-jonas

Søde.............jeg har svaret dig på FB. Håber at du er gået aftenen i møde med lidt ro, og at du måske har en veninde hos dig, til tøsefilm og slik.

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

Store knus til dig, søde M. Vær stærk - for det ér du!   

Anmeld

1. juli 2011

sarahb

må lige sende dig et kæmpe kram søde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.