123...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at min mand kommer meget hurtigt når vi har sex, dette har været et eksisterende problem i vores forhold. Jeg når knapt rigtigt at mærke ham, et par stød og så er det overstået. Jeg ved at han er rigtig ked af at han ikke kan holde længere. Han kom til mig imorges og sagde at han var ked af at han ikke kan så længe, så vi kan nå at nyde hinanden og at han kan mærke det går ham på og tager skade på hans selvværd og jeg bliver så ked af det på hans vegne - og mine egne, fordi jeg ikke kan gøre noget ved det. Vi har forsøgt med penisringe, at få ham til at komme inden sex.. osv. men lige lidt hjælper det. Godt nok er jeg i den situation at jeg kun kan få orgasme ved at han slikker mig, men hvor ville jeg gerne mærke min mand i længere tid - især fordi vi ikke helt matcher i størrelsen.. hans pikhoved er meget stort så det tager lidt tid inden vi når dertil - og det er selvom jeg har fået min orgasme, er våd og er afslappet..

Oplever/Har I oplevet lignende og hvad gjorde I - gode råd søges yderligere... ?

Det er vel i grunden ikke noget han kan opereres for?

Det er bare øv og nok også en hindring for at vi har mere sex fordi vi ikke når til den der intimfase når han er inde i mig  Forspil og bare nus og kæle er da yderst lækkert, men ville bare gerne mere sex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

JeNoVa

Han skal træne sin bækkenbund - akkurat som vi kvinder skal gøre det. Det hedder kegel-øvelser (for mænd). Prøv at slå det op.

Anmeld

30. juni 2011

Mick

Hej

Åh det er da rigtig træls for jer. både for dig men da også for ham. Nu skriver du godt nok at i har prøvet med en penis ring, men måske i skulle prøve nogle forskellige ? Jeg har personligt svært ved at komme når jeg bruger penisring, så det jo lige om det er godt eller skidt 

Jeg kan ikke huske om det var i en bog eller på nettet jeg læste dette, så jeg kan desværre ikke give dig nogle links. Men rådet fik i sin enkelhed ud p, at han skulle onaner, og hver gang han var tæt på at komme skulle han stoppe og vendte 10-20 sek og så forsætte igen. Denne øvelse skulle gøre 3-6 gange i træk, nogen gange måtte han så komme til sidst og andre gange måtte han ikke komme. Og øvelsen skal vist gentaget hver dag.

Jeg ved ikke om det hjælper men det er da et forsøg hver ;-) 

og god motion kan også hjælpe på sexlivet og selvværet det ved jeg ihvertfald fra mig selv.

Håber at du kunne bruge dette til et eller andet ;-)

de bedste hilsner

Mick

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.