Hjælp til et drenge navn ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.932 visninger
52 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Mca<3

Vi bliver aldrig enige ,,, Hva syntes i er sødt til en dreng ????? kom endelig med ideer ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Maria9990

Jeg er helt tosset med Oliver, men, ved snart ikke mere for der er så mange der hedder det nu ..

Ellers er der Marcus, Magnus, Dennis, Rasmus, Kasper, sådan lidt almindelige navne

Anmeld

10. december 2008

Mca<3

Maria9990 skriver:

Jeg er helt tosset med Oliver, men, ved snart ikke mere for der er så mange der hedder det nu ..

Ellers er der Marcus, Magnus, Dennis, Rasmus, Kasper, sådan lidt almindelige navne

Jeg er også helt pjattet med Oliver ,, men ikke hans far ,,,
Marcus var vi faktisk blevet enige om men det er jeg ikke så vild med mere .. Casper har jeg en af i forvejen ,,, ha det er ikke nemt ,,

Anmeld

10. december 2008

Maria9990

3 gangs mor skriver:

Jeg er også helt pjattet med Oliver ,, men ikke hans far ,,,
Marcus var vi faktisk blevet enige om men det er jeg ikke så vild med mere .. Casper har jeg en af i forvejen ,,, ha det er ikke nemt ,,

Hehe, sjovt at vi sådan syntes om de samme navne

Nej, det er ikke nemt sådan noget, for man vil jo gerne at det skal være noget man begge to syntes rigtigt godt om.
Jeg kunne aldrig drømme om at give mit barn et navn, som jeg var i tvivvl om hav jeg syntes om.

Anmeld

10. december 2008

twinboys

Thi hi jeg har en Oliver som er født i marts... Jeg er helt vild med det navn... Og det samme er jeg med Alexander.... Og Alexander er også født samme dag som Oliver i marts...

Held og lykke med at finde det rigtige navn...

Majbritt

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Rasmus.

Anmeld

10. december 2008

BellaT

Jeg kan også rigtig godt lide Oliver, men ja, det er efterhånden meget brugt..
Phillip Kian (hedder min dreng), Theodor, Lucas, Luca, Mikas, Malik, Elias (hedder min nevø.) Benjamin, Silas, Tristan.
Disse navne kan jeg godt lide.

Anmeld

10. december 2008

Mca<3

- skriver:

Hvad hedder de andre?

Casper og Michelle...

Anmeld

10. december 2008

Mca<3

Maria9990 skriver:

Hehe, sjovt at vi sådan syntes om de samme navne

Nej, det er ikke nemt sådan noget, for man vil jo gerne at det skal være noget man begge to syntes rigtigt godt om.
Jeg kunne aldrig drømme om at give mit barn et navn, som jeg var i tvivvl om hav jeg syntes om.

Nej ,, og samtidig skal det være sødt når de er små og passe godt til en voksen også ,,,

Anmeld

10. december 2008

82Miraklet

Leander måske ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.