Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min jordemoder snakkede noget om at hun havde hørt at nogle piger havde en apps på deres telefon der fortalte dem når de gik ind i en ny graviditets uge mm. Nogle der kender til den apps, og hvad den præcis hedder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps... Hvilken tlf har du ?
Misselbek skriver: Min jordemoder snakkede noget om at hun havde hørt at nogle piger havde en apps på deres telefon der fortalte dem når de gik ind i en ny graviditets uge mm. Nogle der kender til den apps, og hvad den præcis hedder?
Libero har én
Og så har jeg en på engelsk "What to expect when you're expecting" - Der er både uge for uge og dag for dag
Frøken J. skriver: Libero har én
Den prøvede jeg faktisk, nøj hvor jeg synes den er dårlig.. Man skal hele tiden ind og rette så det er den rigtige termin... Hvorfor den ændrede sig sådan ved mig aner jeg ikke... Skiftede til en anden...
Mira0911 skriver: Jeps... Hvilken tlf har du ?
Iphone
Mira0911 skriver: Den prøvede jeg faktisk, nøj hvor jeg synes den er dårlig.. Man skal hele tiden ind og rette så det er den rigtige termin... Hvorfor den ændrede sig sådan ved mig aner jeg ikke... Skiftede til en anden...
Det lyder underligt, sådan gør min ikke Den har husket min termin lige fra day one
Hedder den bare Libero?
Frøken J. skriver: Det lyder underligt, sådan gør min ikke Den har husket min termin lige fra day one
Heldige dig....
Misselbek skriver: Hedder den bare Libero?
http://www.libero.dk/Pages/Pregnant/PregnancyCalendar.aspx?id=83347
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128