Uge for uge apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Mor til Mike

Min jordemoder snakkede noget om at hun havde hørt at nogle piger havde en apps på deres telefon der fortalte dem når de gik ind i en ny graviditets uge mm. Nogle der kender til den apps, og hvad den præcis hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mira0911

Jeps... Hvilken tlf har du ? 

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Min jordemoder snakkede noget om at hun havde hørt at nogle piger havde en apps på deres telefon der fortalte dem når de gik ind i en ny graviditets uge mm. Nogle der kender til den apps, og hvad den præcis hedder?

Libero har én

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Og så har jeg en på engelsk "What to expect when you're expecting" - Der er både uge for uge og dag for dag

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Libero har én

Den prøvede jeg faktisk, nøj hvor jeg synes den er dårlig.. Man skal hele tiden ind og rette så det er den rigtige termin... Hvorfor den ændrede sig sådan ved mig aner jeg ikke... Skiftede til en anden... 

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Mira0911 skriver:

Jeps... Hvilken tlf har du ? 

Iphone

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Den prøvede jeg faktisk, nøj hvor jeg synes den er dårlig.. Man skal hele tiden ind og rette så det er den rigtige termin... Hvorfor den ændrede sig sådan ved mig aner jeg ikke... Skiftede til en anden... 

Det lyder underligt, sådan gør min ikke Den har husket min termin lige fra day one

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Libero har én

Hedder den bare Libero?

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det lyder underligt, sådan gør min ikke Den har husket min termin lige fra day one

Heldige dig.... 

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.