Gode råd til at tage flasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

kitra

Hej er der nogle herinde der har nogle gode råd til mig. jeg har en dejlig datter Lucca på 4 mdr. Hun tager ikke nok på og sundhedsplejersken har sagt at jeg skal suplere op med en flaske eller to i døgnet. problemet er bare at hun ikke vil tage flasken. Jeg har prøvet med en tommie teepee, en nuk med flad/rund sut og en mam med flad sut. Lucca vil kun have den runde sut når det bare er en alm sut hun skal ha. Jeg har prøvet med 2 forskellige pulver og brikker. jeg har prøvet med sukkervand og kamille the. Hun vil godt sutte på flasken hvis der ikke er noget i men når der kommer noget i og ud af den går hun amok. Hun græder og bliver helt svedig i hovedet og kold i benene. Min mor og min kæreste har prøvet at gi hende den hvor jeg ikke er i rummet men det hjælper heller ikke. Hun har taget flasken 1 enkelt gang for 2 mdr siden hvor min mor passede hende en aften men det var også først efter 6 timer uden mad. Nogen der har et godt råd til at få hende til at tage den? Det kunne jo også være rart man engang kunne komme i biografen eller lign i den nærmeste fremtid men det ser ikke ud til det kan lykkes så længe hun kun vil ha af mig. Jeg er forresten ved at kigge efter en brystpumpe så vil jeg prøve at malke lidt ud og se om det hjælper på hende. jeg er lidt bekymret da det virker som om min mælkeproduction er ved at gå i stå selvom hun bliver lagt til konstant i tiden da jeg har opgivet flasken for en stund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Davidsen87

Min den store ville heller ik ta flasken, jeg prøvede os ALT  Til sidst mælkede jeg ud og gav på flaske og det hjælp

Anmeld

30. juni 2011

kitra

Ja det er nok den sidste mulighed jeg har jeg krydser alt der kan krydses for at det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.