diarre som tegn på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.772 visninger
8 svar
2 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

er der nogle af jer der oplevede diarre som tegn på jeres graviditet..?? har diskuteret det med nogle veninder, og vi har forskellige meninger.. har bare hørt noget om at kroppen godt kunne rense ud med diarre ved starten af graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

modesty

Kroppen "renser" ikke ud ved diarré. Diarré skyldes næsten altid infektion - og det er ikke godt for kroppen.

Men nogle kvinder får enten hård eller tynd mave ved graviditet. Jeg ved faktisk ikke hvad det skyldes, men måske den hormonelle forandring?

Anmeld

29. juni 2011

Muffinmus

ja, fik det de første par uger, som så gik over i hård mave næsten hele den restrende del af graviditeten:-)

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ja, fik det de første par uger, som så gik over i hård mave næsten hele den restrende del af graviditeten:-)

havde nemlig også selv diarre de første par uger af min graviditet.. kunne bare ikke finde noget om det nogen steder..

Anmeld

29. juni 2011

Filippa & Liva

Tjah, altså om der er noget ved det eller ej aner jeg ikke men da jeg var helt helt nygravid og endnu ikke vidste det havde jeg enorm dårlig mave og troede konstant at jeg havde spist det helt forkerte ... det viste sig så at være en begyndende graviditet.

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Tjah, altså om der er noget ved det eller ej aner jeg ikke men da jeg var helt helt nygravid og endnu ikke vidste det havde jeg enorm dårlig mave og troede konstant at jeg havde spist det helt forkerte ... det viste sig så at være en begyndende graviditet.

tjah, det kan jo også bare være et tilfælde.. så er det bare mærkeligt at så mange har haft det..

Anmeld

29. juni 2011

Emily2012<3

Jeg gik næsten ikke på wc fordi jeg ikke kunne komme af med noget andet en nogle små knolde INDEN jeg  fandt ud af jeg var gravid..

Og nu der har jeg mest tynd mave her 7 uger inde i graviditeten..

Anmeld

29. juni 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

tjah, det kan jo også bare være et tilfælde.. så er det bare mærkeligt at så mange har haft det..

Jeg tror nu ikke det har været et tilfælde ved mig, jeg havde diarré flere dage i træk og en underlig murren og fornemmelse i maven, en uge efter testede jeg positivt.

Anmeld

30. juni 2011

Leonora25

Jeg tog til lægen med forstoppelse og fandt så ud af at jeg var gravid Det havde helt sikkert noget med graviditeten at gøre ifølge min læge!! Også derfor han valgte at tage en test, fordi de symptomer jeg havde ofte var tegn på begyndende graviditet. He he ikke lige hvad jeg havde regnet med da jeg tog til lægen den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.