At sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Pinkrose

Puha ved ikkeom det bare er Sophia men det der at sove er altså ikke hendes kop the. jeg prøver fra ca kl 21 af ligge hende for natten men hun sover først mellem 22-23 og vågner ca ved 3-4 tiden og får mad,begynder at grynte ved 6 tiden hvor sutten så er god nok, og vågner alt mellem 7-9 . Hvornår er det lige de begynder at sove igennem, ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mettemus

Jeg læste i mine papirer fra sundhedsplejersken at, at "sove igennem" = at sove mere end fem timer i træk om natten, så ud fra den definition, så sover din trold igennem. Men kan godt forstå frustrationen - for man er godt nok træt efter afbrudt søvn. Læs evt. Dittes tråd om hvordan de har lært Richard at sove 11 timer i træk - det lyder super smart og ikke som om det er synd for ham overhovedet

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

Det er ligeså forskelligt som børn er forskellige... Felix har siden han var 2½ måned sovet fra 21.30 til 5-6 måske 7 stykker om morgenen.. men ja, definitionen på at sove igennem er 5 timer i streg.

Du kan jo evt prøve "sov igennem uden gråd" metoden, bogen kan lånes på biblioteket.

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

Alfred er begyndt at sove fra 23.00 til 6.30. jeg betragter det som om han sover igennem,selvom det ikke er mere end 7.5 time han sover.. Mon ikke din datter sover længere, når du starter op med grød? Eller giv evt en natflaske med mme

Anmeld

30. juni 2011

Pinkrose

Sofia skriver:

Alfred er begyndt at sove fra 23.00 til 6.30. jeg betragter det som om han sover igennem,selvom det ikke er mere end 7.5 time han sover.. Mon ikke din datter sover længere, når du starter op med grød? Eller giv evt en natflaske med mme

okay, er bare allerede startet på grød og hun får godnat med mme og det samme om natten. men nok bare mig der glæder mig til de 12 timer de på et tidspunkt begynder på

Anmeld

30. juni 2011

Pinkrose

Sofia skriver:

okay, er bare allerede startet på grød og hun får godnat med mme og det samme om natten. men nok bare mig der glæder mig til de 12 timer de på et tidspunkt begynder på

Anmeld

30. juni 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Det er ligeså forskelligt som børn er forskellige... Felix har siden han var 2½ måned sovet fra 21.30 til 5-6 måske 7 stykker om morgenen.. men ja, definitionen på at sove igennem er 5 timer i streg.

Du kan jo evt prøve "sov igennem uden gråd" metoden, bogen kan lånes på biblioteket.

Okay tak for rådet har faktisk godt hørt om den bog,så kunne da være man skulle kigge nærmere på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.