hjælp mig søde piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

er gået 5 dage over tid og har alle de klasisske symptomer.. oppustet, mens smerter, kvalme, ømme bryster, madlede o.s.v.

tog en test igår og den var negativ...

havde simpelthen så ondt idag, så ringede til vagtlægen, hun snakkede noget om graviditet uden på livmoderen og jeg blev straks sendt afsted..

da jeg kom derned var det en anden læge der tog mig og han mærkede lidt på min mave og tog en urinprøve på mig..

der var blod og protein i urinen, så han sagde jeg havde blærebetændelse.. han sendte mig hjem med piller..

han sagde bare at hvis min mens ikke var kommet om en uge skulle jeg tage til min egen læge.. er bare såååå fortvivlet.. led rigtig meget af blærebetændelse da jeg var gravid, men har aldrig før haft blod i urinen...

kan jeg mon være gravid alligevel?? og hvorfor tjekkede han det mon ikke engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Anonym trådstarter

det var hurtigt den forsvandt.. har bare sådan brug for en snak med jer

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Anonym skriver:

er gået 5 dage over tid og har alle de klasisske symptomer.. oppustet, mens smerter, kvalme, ømme bryster, madlede o.s.v.

tog en test igår og den var negativ...

havde simpelthen så ondt idag, så ringede til vagtlægen, hun snakkede noget om graviditet uden på livmoderen og jeg blev straks sendt afsted..

da jeg kom derned var det en anden læge der tog mig og han mærkede lidt på min mave og tog en urinprøve på mig..

der var blod og protein i urinen, så han sagde jeg havde blærebetændelse.. han sendte mig hjem med piller..

han sagde bare at hvis min mens ikke var kommet om en uge skulle jeg tage til min egen læge.. er bare såååå fortvivlet.. led rigtig meget af blærebetændelse da jeg var gravid, men har aldrig før haft blod i urinen...

kan jeg mon være gravid alligevel?? og hvorfor tjekkede han det mon ikke engang

Jeg syntes han lyder lidt som en af de trælse vagtlæger.
Men hvis jeg var dig ville jeg nok hoppe ned til min læge og aflevere en urin prøve og lige blive testet for om du er gravid eller ej.

Det er altid rart at få ro i sjælen.

Og det skal nok gå ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.