Jer på uni (Socialrådgiveren)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Hvem?

Bom, drengene har fået DP plads, men kan se hun allerede lukker kl 16.15 - hvordan er undervisningen - til hva klokslet?

Det ska li siges at jeg har 60 km hver vej til universitetet, så kan jeg overhovedet nå at hente dem????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Sofia

I Århus er det ikke på Uni man læser til socialrådgiver.. Mon ikke det er på den sociale højskole?

Anmeld

29. juni 2011

Hvem?

Sofia skriver:

I Århus er det ikke på Uni man læser til socialrådgiver.. Mon ikke det er på den sociale højskole?

Nej, det var det vist tidligere, viste ik li hvordan jeg sku skrive overskriften.

Anmeld

29. juni 2011

Frk-Lotusblomst

SanneBoe skriver:

Bom, drengene har fået DP plads, men kan se hun allerede lukker kl 16.15 - hvordan er undervisningen - til hva klokslet?

Det ska li siges at jeg har 60 km hver vej til universitetet, så kan jeg overhovedet nå at hente dem????

I århus - på den sociale højskole som nu flytter til skejby er sidste forelæsning som regel slut kl 15.45.

´Hvir mange af dem man har er meget forskelligt. jeg er på 1. sem og har nok haft 1 i gennemsnit om ugen. Nogen gange 2 i ugen andre gange 0.

Anmeld

29. juni 2011

Sofia

SanneBoe skriver:

Nej, det var det vist tidligere, viste ik li hvordan jeg sku skrive overskriften.

Okay Håber der er nogen der kan hjælpe dig herinde, men ellers kan du helt sikkert ringe til uddannelsesinstitutionen og høre.

Anmeld

29. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

I århus - på den sociale højskole som nu flytter til skejby er sidste forelæsning som regel slut kl 15.45.

´Hvir mange af dem man har er meget forskelligt. jeg er på 1. sem og har nok haft 1 i gennemsnit om ugen. Nogen gange 2 i ugen andre gange 0.

Og derudover er der undervisning til kl 14, 13.15,11.30, 10.40, 9.15.

Nogen gange skal man kun møde op fra 10-11.30, andre gange fra 12.30-15.45, 9.00-10.40 osv. osv..
10-14...

Og hvis du har mand kan hn måske hente de par gange du skal være der til 15.45, og ellers er der jo ingen skade sket ved du tager tidligere hjem. Det er jo selvstudie og meget lidt af undervisningen er obligatorisk. Så i værste tilfølde var det jo en mulighed når nu det ikke er hver dag der er undervisning til sent.

Jeg håber det gave lidt svar.

Anmeld

30. juni 2011

Hvem?

Frk-Lotusblomst skriver:

Og derudover er der undervisning til kl 14, 13.15,11.30, 10.40, 9.15.

Nogen gange skal man kun møde op fra 10-11.30, andre gange fra 12.30-15.45, 9.00-10.40 osv. osv..
10-14...

Og hvis du har mand kan hn måske hente de par gange du skal være der til 15.45, og ellers er der jo ingen skade sket ved du tager tidligere hjem. Det er jo selvstudie og meget lidt af undervisningen er obligatorisk. Så i værste tilfølde var det jo en mulighed når nu det ikke er hver dag der er undervisning til sent.

Jeg håber det gave lidt svar.

1000 tak, det hjalp meget, kan bare huske i tidernes morgen da jeg læste til sygeplejerske, at der sommetider var forelæsninger til meget sent.

Men 1000 tak for svar

Anmeld

30. juni 2011

Frk-Lotusblomst

SanneBoe skriver:

1000 tak, det hjalp meget, kan bare huske i tidernes morgen da jeg læste til sygeplejerske, at der sommetider var forelæsninger til meget sent.

Men 1000 tak for svar

Velbekomme. Og jeg har lige modtaget mit 2. sem skema, hvor der ingen lange dage er. MEn ca. 2 måneders praksispraktik samt 1. års eksamen så der er ikke emget undervisning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.