Så var jeg i dag til det sidste jordemoderbesøg (40+5) alt virkede stadig fint, men da jeg nævnte at jeg ikke har mærket ham lige så meget som jeg plejer, og mit blodtryk samtidig var lidt højt, ville hun gerne lige have mig til tjek på Herlev, så der drønede jeg op, og fik foretaget en CTG. Lå og slappede i en time med bånd om maven der målte hjertelyd og veer, alt i mens en kvinde tilsyneladende havde pænt voldsomme veer i værelset ved siden af (kan man nå at fortryde?

) auch siger jeg bare, man var i hvert fald ikke i tvivl om at hun havde ondt, hold op hvor hun skreg... Nå, men det slipper jeg jo nok ikke for

Men i hvert fald, CTG'en var helt perfekt, der var fin aktivitet, og hun kunne se jeg havde nogle gode plukveer, så hun tilbød at løsne mine hinder, hvilket jeg pænt takkede ja til. Det var slet ikke så slemt som jeg havde regnet med, altså det var da ikke ligefrem rart, men syntes ikke det gjorde vildt ondt. Hun fortalte at jeg var 1.5 cm. åben og, at hun tydeligt kunne mærke hans hoved, så nu må vi se om det hjælper - det hååååber jeg virkelig, men tror ikke rigtig på det, har lidt på fornemmelsen at min krop bare ikke lige helt er med på det her fødselsræs, men nu må vi se

Nå, det var en 'lille' update herfra, håber den næste bliver en 'jeg-har-født up-date'

Ha' en dejlig dag

-Nanna
Anmeld