Sidste jm-besøg og en tur på Herlev...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Lotus86

Så var jeg i dag til det sidste jordemoderbesøg (40+5) alt virkede stadig fint, men da jeg nævnte at jeg ikke har mærket ham lige så meget som jeg plejer, og mit blodtryk samtidig var lidt højt, ville hun gerne lige have mig til tjek på Herlev, så der drønede jeg op, og fik foretaget en CTG. Lå og slappede i en time med bånd om maven der målte hjertelyd og veer, alt i mens en kvinde tilsyneladende havde pænt voldsomme veer i værelset ved siden af (kan man nå at fortryde?) auch siger jeg bare, man var i hvert fald ikke i tvivl om at hun havde ondt, hold op hvor hun skreg... Nå, men det slipper jeg jo nok ikke for Men i hvert fald, CTG'en var helt perfekt, der var fin aktivitet, og hun kunne se jeg havde nogle gode plukveer, så hun tilbød at løsne mine hinder, hvilket jeg pænt takkede ja til. Det var slet ikke så slemt som jeg havde regnet med, altså det var da ikke ligefrem rart, men syntes ikke det gjorde vildt ondt. Hun fortalte at jeg var 1.5 cm. åben og, at hun tydeligt kunne mærke hans hoved, så nu må vi se om det hjælper - det hååååber jeg virkelig, men tror ikke rigtig på det, har lidt på fornemmelsen at min krop bare ikke lige helt er med på det her fødselsræs, men nu må vi se

Nå, det var en 'lille' update herfra, håber den næste bliver en 'jeg-har-født up-date'

Ha' en dejlig dag

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

TheLittleOne

Ihh hvor spændene.

Sender ve-støv

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Ihh hvor spændene.

Sender ve-støv

Tusind tak, får jeg vidst brug for

Anmeld

29. juni 2011

Bavianis

Ihh, hvor jeg glæder mig til at se ham!! Håber der snart sker noget, for hvis jeg er ved at gå til i spænding - hvordan har du det så ikke, hehe...

Kram!

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

Bavianis skriver:

Ihh, hvor jeg glæder mig til at se ham!! Håber der snart sker noget, for hvis jeg er ved at gå til i spænding - hvordan har du det så ikke, hehe...

Kram!

Ulideligt... Og har altså ondt af mig selv nu, synes godt han kunne tage at komme ud til os, men han er åbenbart ikke lige så klar som vi er

Men tror ikke rigtig på den hindeløsning, der er slet ikke gang i noget som helst

Anmeld

29. juni 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ulideligt... Og har altså ondt af mig selv nu, synes godt han kunne tage at komme ud til os, men han er åbenbart ikke lige så klar som vi er

Men tror ikke rigtig på den hindeløsning, der er slet ikke gang i noget som helst

øøøøøv, jeg havde lige håbet din update ville være "på vej til fg"...

Jeg skal til JM i morgen og der er også hindeløsning på programmet.. Nu vil jeg dælen dulme gerne bare have den baby UD!!!!

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

kitty skriver:

øøøøøv, jeg havde lige håbet din update ville være "på vej til fg"...

Jeg skal til JM i morgen og der er også hindeløsning på programmet.. Nu vil jeg dælen dulme gerne bare have den baby UD!!!!

Ja det ville ikke have været dårligt... Men der går nok længe før den opdatering kommer, min krop nægter simpelthen bare at skyde den bebs ud

Anmeld

29. juni 2011

Thereseh

Shit hvor blir vi alle testet af vores guldklumper !!

Kram fra Therese, 41 + FUCKING 3 !!!!

Anmeld

30. juni 2011

Najsen86

Kom nu ud din dejlige babydreng

Anmeld

1. juli 2011

Bruus

Alverdens held og lykke med den forestående fødsel... Han kommer ud liiiiige om lidt Ihhh hvor er det altså spændende... Glæder mig til at læse FB og se billeder! Håber din fødsel kommer til at forløbe lige som du bedst kunne tænke dig det

Ihh jeg glæder mig allerede til jeg skal være gravid igen (man glemmer hurtigt hvor ondt det gør at føde )

Knus!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.