Jeg har en arbejdsskade, hvor jeg blev udsat for en der tog på mig og truede med og voldtage mig osv (i ca. 2 timer, fordi jeg gik i chok) derefter gik jeg ned med ekstremt angst for alle fremmed skulle gøre mig noget og gik til psykolog for bare at kunne fungere igen. Det går helt fantastisk nu og fungere helt normalt nu, men nu har jeg læst 3 steder at hvis man har været voldtægtsoffer eller været udsat for andre ubehagelige ting omkring noget seksuelt, får rigtig mange flashback fra den dårlige episode under fødslen. Jeg frygter så meget at det sker for mig, selvom jeg er over det, men folk i de artikler der, der var alligevel nogle hvor det var sket for rigtig mange år siden og slet ikke havde tænkt på det de sidste mange år, men stadig fik flashback. hvad ville i gøre hvis i frygtede flashback under en fødsel som jo helst skal gøre en glad? kejsersnit? spørge om der var noget man kunne få af medicin for at undgå det? bare tænke pyt at fødslen bliver så forfærdelig så længe det kun er i det stykke tid? eller noget helt andet?
Anmeld