brunt udflåd efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.048 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Kris89

Hej Kloge kvinder/mænd...

Så er jeg her igen - fuld af spørgsmål - igen.

Havde d. 20/6-2011 en SA - Jeg vil bare gerne videre og prøve igen, så da jeg i søndags holdte op med at bløde, var de tbare igang igen

Jeg har dog stadig brunt udflåd, så meget, at jeg har indlæg i trussen.

Er dette tegn på at der stadig er lidt "affald" der skal ud, eller er det bare udflåd og min cyklus er gået igang igen? Håber nogen kan hjælpe... ville jo gerne have testdag d. 22/7-11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Kris89

slet ingen?

Anmeld

29. juni 2011

Frk. Himmelblå

Er ked af at høre om SA. 

Men: Tvivler på, det går så stærkt, at du når testdag i juli. Dit HCG skal lige falde, så kroppen er helt klar på, at du IKKE er gravid, og at den igen skal køre ægløsning. Men KAN da være, du når det... Finder det dog usandsynligt .

Tag den med ro, - din krop skal nok kæmpe for dig, og husk så også at være lidt god ved den .

God fornøjelse.

Anmeld

29. juni 2011

Kris89

SeptemberBaby skriver:

Er ked af at høre om SA. 

Men: Tvivler på, det går så stærkt, at du når testdag i juli. Dit HCG skal lige falde, så kroppen er helt klar på, at du IKKE er gravid, og at den igen skal køre ægløsning. Men KAN da være, du når det... Finder det dog usandsynligt .

Tag den med ro, - din krop skal nok kæmpe for dig, og husk så også at være lidt god ved den .

God fornøjelse.

efterånden hørt om mange der 4 uger efter SA der testede positiv

Anmeld

29. juni 2011

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

efterånden hørt om mange der 4 uger efter SA der testede positiv

Mener også at have hørt om det.  Så go for it!

Jeg mener bare, at det er mest sandsynligt, at det ikke lykkes, og at det derfor kan være en idé at tage den lidt med ro. Ikke mindst tænker jeg, at det må være så hårdt at miste, at det måske kunne være tiltrængt med lidt mindre pres. Fx ved at indstille sig på, at der nok lige går et par måneder (mindst). 

Anmeld

29. juni 2011

Kris89

SeptemberBaby skriver:

Mener også at have hørt om det.  Så go for it!

Jeg mener bare, at det er mest sandsynligt, at det ikke lykkes, og at det derfor kan være en idé at tage den lidt med ro. Ikke mindst tænker jeg, at det må være så hårdt at miste, at det måske kunne være tiltrængt med lidt mindre pres. Fx ved at indstille sig på, at der nok lige går et par måneder (mindst). 

ved godt jeg ikke må forvente for meget...  men det er det eneste der holder mig oppe i tiden - håbet om at lige om lidt står jeg med to streger igen...

øv jeg sys en uge går langsomt i den forbindelse... sys de ti uger jeg var gravid sidst var lange, kunne ikke vente til efter uge 12, men nåede jeg jo så ikke

Anmeld

29. juni 2011

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

ved godt jeg ikke må forvente for meget...  men det er det eneste der holder mig oppe i tiden - håbet om at lige om lidt står jeg med to streger igen...

øv jeg sys en uge går langsomt i den forbindelse... sys de ti uger jeg var gravid sidst var lange, kunne ikke vente til efter uge 12, men nåede jeg jo så ikke

Din stakkel. Jeg føler virkelig med dig. En uge kan være så forbandet lang, når man venter på, den skal passere.

Husk: Al godt kommer til den, som venter 

Anmeld

29. juni 2011

Kris89

SeptemberBaby skriver:

Din stakkel. Jeg føler virkelig med dig. En uge kan være så forbandet lang, når man venter på, den skal passere.

Husk: Al godt kommer til den, som venter 

ja. håber bare virkelig det går dhurtigt denne gang. der gik et halvt år første gang fra jeg smed pillerne, så de burde jo være ude nu, mon ikke kroppen samtidig er indstillet på at være gravid nu... det er i hvert fald det jeg satser stærkt på.

Anmeld

29. juni 2011

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

ja. håber bare virkelig det går dhurtigt denne gang. der gik et halvt år første gang fra jeg smed pillerne, så de burde jo være ude nu, mon ikke kroppen samtidig er indstillet på at være gravid nu... det er i hvert fald det jeg satser stærkt på.

Arh alt andet lige må det da gå hurtigere denne gang! 

Anmeld

30. juni 2011

Kris89

SeptemberBaby skriver:

Arh alt andet lige må det da gå hurtigere denne gang! 

Det skal det bare gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.