Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver: Hvis du ikke får solgt dem her, vil Malucca gerne købe dem. (Jow jow det råbte hun inde fra sin seng af
Hvis du ikke får solgt dem her, vil Malucca gerne købe dem. (Jow jow det råbte hun inde fra sin seng af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Vi kan sige 415 så betaler jeg resten .. Tror Porto er omkring 40+
Vi kan sige 415 så betaler jeg resten .. Tror Porto er omkring 40+
410 ?
sarahb skriver: Jeg ser Li hva hende den anden siger og ellers er de maluccas nu når hun så gerne vil ha dem...
Jeg ser Li hva hende den anden siger og ellers er de maluccas nu når hun så gerne vil ha dem...
Perfekt så håber Malucca altså hende den anden ikke vil havde dem ;)
Anja&jesper skriver: 410 ?
sarahb skriver: En 5'er skal ikk skille os ad. Den gider jeg ikk kæmpe for.. Så helt fint. Sender li mine oplysninger..
En 5'er skal ikk skille os ad. Den gider jeg ikk kæmpe for.. Så helt fint. Sender li mine oplysninger..
Okay i orden
Rose <3 skriver: Perfekt så håber Malucca altså hende den anden ikke vil havde dem
Perfekt så håber Malucca altså hende den anden ikke vil havde dem
sarahb skriver: De røg søde. Men mener jeg ar et helt nyt par i sølv også... Magentil. Har det interesse. Så skal jeg se om jeg ka finde dem..
De røg søde. Men mener jeg ar et helt nyt par i sølv også... Magentil. Har det interesse. Så skal jeg se om jeg ka finde dem..
Ja dem vil vi meget gerne se :D
Hvis du har mit tlf nr, kan du bare sende en mms.
Ej øv Maria kunne også godt have brugt nogle af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128