hvor meget regner i med at have af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

mamiolvi

Hej.. det er MANGE år siden jeg har haft små børn, jeg er nu ved at tænke over hvor meget tøj jeg skal have i str 56 og hvor hurtig går de til 62?? hvor meget har i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Camillakn

Har hørt fra andre at de vokser hurtigt fra en str. 56, men man kan jo altid købe noget mere når man er kommet hjem, det ville man sikkert os nyde at shoppe med den lille og vise barnevognen frem

Men hvor meget man skal have. PAS

Anmeld

30. juni 2011

SaNiNa

Nicklas hvade rigtig meget tøj i alle str og han voksede hurtig ud af 50 56, men 62-68 brugte han rigtig længe 74 ikke så længe men så 80 det brugte vi virkelig lige

Nu bruger han 92 og har gjort det i nogen måneder

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

ANER det ikke, da det virker til at være meget individuelt hvor store børnene er, og hvor hurtigt det vokser.

Jeg har tilranet mig en del både i 56, 62. Nu må vi se hvad der sker til den tid.

Anmeld

30. juni 2011

Ka+Ma=Be

Puh, jeg ved det heller ikke rigtigt  Det er faktisk noget jeg har tænkt meget over. Også når man tænker på hvad de skal have på. Kortærmet, langærmet, heldragt, natdragt, trøjer, bukser, lange, korte Puuuh! eheh

Anmeld

3. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har ca. 10 sæt i alle str. fra 56 og op. samt 10 bodyer osv. så der stadig er plads til gaver osv. har erfaring med at nogle børn bruger utroligt meget tøj. derfor har jeg valgt det antal.

Anmeld

3. juli 2011

Jemion

Har 4-5 sæt tøj i str 56 og så¨har jeg en del mere i str 62 da jeg regner stærkt med at jeg ikke får en lille baby

Anmeld

5. juli 2011

Mettefpigen

Jeg har "undersøgt" ved mange mennesker og som jeg lidt kunne "regne" mig frem til så var det mest hvis de vejede omkring 4000g når de fødte at de voksede hurtigt ud af tøjet... Ellers var det fra 1 måned til 3 måneder de var i str 56... Så jeg skal også have købt noget mere af det... For har en masse i str 62 men kun 2 par bukser og 5-7 bodyer i str 56.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.