Til jer der har fået løsnet hinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Lotus86

Satte det fødslen i gang? Hvis ja, hvor lang tid gik der så fra i fik det gjort, og til veerne startede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Saram

Den 1/6 kl 11.30 fik jeg løsnet hinder hos min JM.
Kl ca. 15 startede veerne og den 2/6 kl 13.43 fødte jeg min datter. Så jeps hos mig virkede det !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

Saram skriver:

Den 1/6 kl 11.30 fik jeg løsnet hinder hos min JM.
Kl ca. 15 startede veerne og den 2/6 kl 13.43 fødte jeg min datter. Så jeps hos mig virkede det !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Ihh hvor jeg håber det også virker her havde du nogle symptomer på snarlig fødsel efter du havde fået det gjort, eller startede veerne bare lige pludselig?

Anmeld

29. juni 2011

6800

Lotus86 skriver:

Satte det fødslen i gang? Hvis ja, hvor lang tid gik der så fra i fik det gjort, og til veerne startede?

Nej desværre fik hindeløsning da jeg var gået 16 dage over og igen da jeg var gået 17 dage over...men det gav intet...så da jeg var 18 dage over, tog de vandet og gav vedrop, men 14 timer senere havde jeg stadig ingen veer, så det endte i kejsersnit

Anmeld

29. juni 2011

Lotus86

6800 skriver:

Nej desværre fik hindeløsning da jeg var gået 16 dage over og igen da jeg var gået 17 dage over...men det gav intet...så da jeg var 18 dage over, tog de vandet og gav vedrop, men 14 timer senere havde jeg stadig ingen veer, så det endte i kejsersnit

Puha, det lyder til at have været en hård omgang, håber ikke det ender sådan for mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.