Landsskuet i Herning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Carina1977

Vil lige gøre opmærksom på at der er landsskue i Herning fra d. 30. juni - 2. juli.

Jeg synes det er en god oplevelse for børn

Her er et link, hvis nogen skulle være interesseret

http://www.landsskuet.dk/

Jeg regner med at tage derhen på lørdag sammen med Mark. Han elsker dyr, landbrugsmaskiner osv......så det vil bestemt blive en oplevelse for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

DianaM

Ja det er rigtig hyggeligt.

Min store datter skal være der sammen med min mor, min søster, svoger og deres datter alle dage og selv tager jeg nok derop en af dagene med lillemanden, selvom han ikke registrerer noget endnu  men elsker at tulle rundt deroppe, og min datter elsker dyr.

Anmeld

29. juni 2011

Carina1977

DianaM skriver:

Ja det er rigtig hyggeligt.

Min store datter skal være der sammen med min mor, min søster, svoger og deres datter alle dage og selv tager jeg nok derop en af dagene med lillemanden, selvom han ikke registrerer noget endnu  men elsker at tulle rundt deroppe, og min datter elsker dyr.

Ja jeg nød det også bare helt vildt som barn. Jeg har været til det 1 gang sammen med mark....og han er altså 11 år nu, så jeg tror vist, det er ved at være på tide med et besøg igen

Vi kan i hvert fald nemt få en hel dag til at gå gerinde....det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.