min baby har endnu ik vendt sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

35+0 og min kommende datter har ikke sat sig fast endnu!
jeg skal ydeliger scannes igen om 14 dage hvor de vil se om hun har vendt sig. er det normalt hun ikke har vendt sig endnu? mente nemlig bare det var starten af 30 uge de vendte sig eller sådan noget? jeg er lidt bange for om hun når det eller om de kan vende hende /;?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

marloutti

I uge 36 havde min søn sat sig fast med hovedet nedad... Vist helt normalt tidspunkt... Jeg fødte så ugen efter....

Anmeld

29. juni 2011

serinasmor

rolig ... der er altså nogle der først vender sig et par dage før de kommer ud .... serina vendte sig (kunne jeg se) i uge 39 ... indtil dag havde hun ligget på tværs  .. fødte 41+?

Anmeld

29. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

marloutti skriver:

I uge 36 havde min søn sat sig fast med hovedet nedad... Vist helt normalt tidspunkt... Jeg fødte så ugen efter....

så har hun jo tid endnu kan jeg se.
' & hurtigt du gik i fødsel!

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Det er vidst meget forskelligt hvornår baby skruer sig fast i bækkenet... Ved min første graviditet skete det i starten af 30'erne.. 

Denne gang her, sidder hun med numsen mod bækkenet, og måtte godt det lidt endnu, sagde overlægen... Er nu ret sikker på at hun vender sig inden jeg går i fødsel... 

Anmeld

29. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

serinasmor skriver:

rolig ... der er altså nogle der først vender sig et par dage før de kommer ud .... serina vendte sig (kunne jeg se) i uge 39 ... indtil dag havde hun ligget på tværs  .. fødte 41+?

okey super

Anmeld

29. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Mira0911 skriver:

Det er vidst meget forskelligt hvornår baby skruer sig fast i bækkenet... Ved min første graviditet skete det i starten af 30'erne.. 

Denne gang her, sidder hun med numsen mod bækkenet, og måtte godt det lidt endnu, sagde overlægen... Er nu ret sikker på at hun vender sig inden jeg går i fødsel... 

okey tak for svaret

Anmeld

29. juni 2011

marloutti

den-lykkeligste skriver:

så har hun jo tid endnu kan jeg se.
' & hurtigt du gik i fødsel!

Ja, vandet gik 37+0 og han blev født dagen efter... Dejligt det blev overstået før tid, synes jeg... Og han var jo helt færdig og klar...

Anmeld

29. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

marloutti skriver:

Ja, vandet gik 37+0 og han blev født dagen efter... Dejligt det blev overstået før tid, synes jeg... Og han var jo helt færdig og klar...

så kunne det jo ikke være mere perfekt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.