Prinsessens balsal 26+3 (Uge 27) - Kontakt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Frøken J.

Så gik der endnu en uge! +3 dage fra sidste billede. 

Jeg har det dejligt, men har dog nogle lændeproblemer jeg skal i kontakt med lægen omkring. Men de er til at ignorere, når jeg tænker på lillepigen. Tænk sig at hun nok vejer omkring et kilo nu! Jeg kan tydeligt mærke, at hun er blevet større og stærkere. I aftes, da jeg ville sove, var første gang hvor det faktisk var ubehageligt at hun lå og moslede rundt. Jeg tror hun ligger på tværs lige nu, for mærker liv henover maven i stedet for top og bund.

Jeg mærkede hende også vende sig i går, hvilket var VIRKELIG syret, og jeg blev helt forskrækket. Jeg lå glad på ryggen med hænderne på maven og mærkede hendes moslende bevægelser, og pludselig kunne jeg mærke, at det bulede HELT vildt meget ud under min hånd og gled sådan henaf! Wow det var syret. Jeg SÅ det desværre ikke, mærkede kun.

Og så har jeg "fået kontakt" til hende. Hehe! Det er skægt! Igen i aftes. Hun var meget voldsom og moslede rundt, og så lå jeg og trykkede lidt på maven. Så mærkede jeg et eller andet hårdt, altså én eller anden kropsdel, og så prøvede jeg at skubbe til den. Og så reagerede hun ved at flytte den kropsdel, jeg kunne mærke den bevæge sig sådan glidende væk. Hvor var det skægt! Det føler jeg er sådan første kontakt, hvor hun nærmest "svarede". Wee

På tirsdag skal vi til 3D scanning. Så må vi se, om hun stadig er en pige eller hvad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Så gik der endnu en uge! +3 dage fra sidste billede. 

Jeg har det dejligt, men har dog nogle lændeproblemer jeg skal i kontakt med lægen omkring. Men de er til at ignorere, når jeg tænker på lillepigen. Tænk sig at hun nok vejer omkring et kilo nu! Jeg kan tydeligt mærke, at hun er blevet større og stærkere. I aftes, da jeg ville sove, var første gang hvor det faktisk var ubehageligt at hun lå og moslede rundt. Jeg tror hun ligger på tværs lige nu, for mærker liv henover maven i stedet for top og bund.

Jeg mærkede hende også vende sig i går, hvilket var VIRKELIG syret, og jeg blev helt forskrækket. Jeg lå glad på ryggen med hænderne på maven og mærkede hendes moslende bevægelser, og pludselig kunne jeg mærke, at det bulede HELT vildt meget ud under min hånd og gled sådan henaf! Wow det var syret. Jeg SÅ det desværre ikke, mærkede kun.

Og så har jeg "fået kontakt" til hende. Hehe! Det er skægt! Igen i aftes. Hun var meget voldsom og moslede rundt, og så lå jeg og trykkede lidt på maven. Så mærkede jeg et eller andet hårdt, altså én eller anden kropsdel, og så prøvede jeg at skubbe til den. Og så reagerede hun ved at flytte den kropsdel, jeg kunne mærke den bevæge sig sådan glidende væk. Hvor var det skægt! Det føler jeg er sådan første kontakt, hvor hun nærmest "svarede". Wee

På tirsdag skal vi til 3D scanning. Så må vi se, om hun stadig er en pige eller hvad

så fin en mave  nu går det bare fremad

Anmeld

29. juni 2011

_-Kathrine-_

Hvor er du fin

Og det er bare en fantastisk følelse når de "giver igen" inde i maven

Kathrine

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

så fin en mave  nu går det bare fremad

Ja, det tager virkelig fart nu! Og tak  

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er du fin

Og det er bare en fantastisk følelse når de "giver igen" inde i maven

Kathrine

Tak skal du have!

Og ja, det er simpelthen den bedste følelse. Det føles lidt som at snakke med sit barn på en eller anden måde.. Man kan forestille sig så meget. Fx at hun tænker: "Mor, hold lige op, nå lå jeg lige så godt". Hehe

Anmeld

29. juni 2011

***S***

Rigtig flot mave!!

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

***S*** skriver:

Rigtig flot mave!!

Tak 

Anmeld

29. juni 2011

Jemion

Rigtig flot baby hule

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Rigtig flot baby hule

Tusind tak

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Sikke en fin mave... Dejligt med kontakt til hende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.