sådan :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

rogerrasch

så lykkedes det mig langt om længe at komme til scanning og jeg er 7+3 henne og termin 12 februar 2012 weee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Frøken J.

rogerrasch skriver:

så lykkedes det mig langt om længe at komme til scanning og jeg er 7+3 henne og termin 12 februar 2012 weee

Nice! Tillykke

Anmeld

29. juni 2011

rogerrasch

Frøken J. skriver:

Nice! Tillykke

takker det er så fedt at få set den lille nu er det jo først rigtig gået op for en at der rent faktisk er en og det ikke kun er positive teste og symptomer det hele

Anmeld

29. juni 2011

Frøken J.

rogerrasch skriver:

takker det er så fedt at få set den lille nu er det jo først rigtig gået op for en at der rent faktisk er en og det ikke kun er positive teste og symptomer det hele

JA, det er virkelig den første scanning, der sætter tankerne igang!

Anmeld

29. juni 2011

rogerrasch

Frøken J. skriver:

JA, det er virkelig den første scanning, der sætter tankerne igang!

lige præcis 

Anmeld

29. juni 2011

Ems30

rogerrasch skriver:

Hvor er det dejligt for dig. Er det en skanning du selv har betalt for? Min termin er 13. feb og er idag 7+2, lige en dag i hælene på dig  Jeg overvejer selv at købe mig til en tryghedsskanning, for har meget svært ved at vente til 5. august hvor jeg skal til NF og blive skannet.

Anmeld

29. juni 2011

rogerrasch

Ems30 skriver:

Hvor er det dejligt for dig. Er det en skanning du selv har betalt for? Min termin er 13. feb og er idag 7+2, lige en dag i hælene på dig  Jeg overvejer selv at købe mig til en tryghedsskanning, for har meget svært ved at vente til 5. august hvor jeg skal til NF og blive skannet.

hehe det kan jeg godt forstå du har har ikke selv betalt for scanningen, jeg kom til den fordi jeg har uregelmæssig menses så de har ikke kunne beregne termin osv. på andre måder så det var sku dejligt, det går noget mere op for en når man først har set den lille derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.