Nogle der har oplevet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.641 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2008

Maria9990

Victoria er syg de her dage, godt forkølet med hoste og feber.
Temperturen er meget svingende mellem 37,3-38,7 om dagen, nogle tidspunkter er den altså normal og så en time efter har hun igen feber.
Sådan var det igår dag, men så i nat var hun brandvarm 40,1 i feber.

Og idag har det været som igår dag, meget svingende!
Er lidt spændt på om den stiger igen i nat, og hvis den gør tror jeg at jeg kontakter lægen.

Andre der har oplevet noget lingende?
Hun virker ikke rigtigt syg, hun leger fint og sådan, men i nat var hun mget ked af det og kunne slet ikke finde ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

bette

måske 3 dags feber?

Anmeld

10. december 2008

Maria9990

Det har hun haft.
Ved ikke om de kan få det igen?

Anmeld

10. december 2008

Heidi.

Det kan de kun få en gang..

Men det er meget normalt at feberen svinger hos børn.. og at den bliver højere om natten. Det er underligt med børn og feber, for det ene øjeblik er de varme og det næste ikke..
Men ellers så gå en tur til lægen..

Kh Heidi

Anmeld

10. december 2008

Maria9990

Heidi-Godsk skriver:

Det kan de kun få en gang..

Men det er meget normalt at feberen svinger hos børn.. og at den bliver højere om natten. Det er underligt med børn og feber, for det ene øjeblik er de varme og det næste ikke..
Men ellers så gå en tur til lægen..

Kh Heidi

Ja, syntes godt nok det er mærkeligt at den bare sådan "kommer og går" hele tiden.
Men idag virker hun frisk nok og er ikke varm, men hun har hostet meget i nat, så smutter en tur til lægen med hende, så må jeg lige høre om det er helt normalt, hvilket det jo sikkert er.

Tak, for hjælpen.

Med venlig hilsen Maria.

Anmeld

10. december 2008

lonemus

Maria9990 skriver:

Victoria er syg de her dage, godt forkølet med hoste og feber.
Temperturen er meget svingende mellem 37,3-38,7 om dagen, nogle tidspunkter er den altså normal og så en time efter har hun igen feber.
Sådan var det igår dag, men så i nat var hun brandvarm 40,1 i feber.

Og idag har det været som igår dag, meget svingende!
Er lidt spændt på om den stiger igen i nat, og hvis den gør tror jeg at jeg kontakter lægen.

Andre der har oplevet noget lingende?
Hun virker ikke rigtigt syg, hun leger fint og sådan, men i nat var hun mget ked af det og kunne slet ikke finde ro.

HVis hun er forkølet kan det sagtens være derfor, at hun har lidt feber indimellem .- det har min datter altid, on and off, når hun er meget forkølet. Lægen har forklaret, at det er blot fordi hendes immunforsvar arbejder - det er kun et sundhedstegn. Og som de andre skriver, så bliver det altid værst til aften/natten.

Men når børn er forkølet og hoster meget, så kan det hurtigt sætte sig til en gang mellemørebetændelse, halsbetændelse eller lungebetændelse. Men hvis det har sat sig, så har barnet høj feber hele tiden, og så er det bare med at se og komme afsted til lægen og få pencillin.
Men så længe hun ikke har høj feber hele tiden, jamen så tror jeg bare det er fordi hendes krop kæmper imod forkølelsen - og jeg tror ikke noget har sat sig.
Men hvis du er i tvivl, så hellere få det tjekket

Lone

Anmeld

10. december 2008

Maria9990

Så har jeg været ved lægen med hende, og konklusionen er hun har mellemøresbetændelse

Det kom faktisk som et chok, for der har ikke rigtigt været noget at mærke på hende, på nær feber, som heller ikke idag er ret høj og hun virker ellers glad nok, så ville bare lige have lyttet på hende, da hun hostede meget i nat.

Og så endnu engang øjenbetændelse
Øv, øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.