Andre mærke baby spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

MorTil2<3

Hej Tøser

Hvornår kunne jeres mænd/børn/familie mærke baby sparke udenpå maven?

Altså jeg har kunne mærke min lille i et stykke tid nu og jeg er i 20. uge, prøver håbløst at få min mand til at mærke men han siger han ikke kan mærke noget...hehe!

Irriterende fordi jeg kan godt mærke det uden på maven, men det måske kun fordi jeg kan mærke det indefra samtidig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

SHERO

Da jeg mærkede liv første gang var jeg i uge 23 eller 24 og det var også udenpå... Mærkede aldrig kun indvendigt...

Anmeld

29. juni 2011

Clisolka

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser

Altså jeg har kunne mærke min lille i et stykke tid nu og jeg er i 20. uge, prøver håbløst at få min mand til at mærke men han siger han ikke kan mærke noget...hehe!

Irriterende fordi jeg kan godt mærke det uden på maven, men det måske kun fordi jeg kan mærke det indefra samtidig? 

Jeg var 17+4 da jeg mærkede baby sparke første gang - et par uger efter kunne min kæreste mærke med udenpå 

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser

Jeg kunne mærke liv første gang i uge 22, min kæreste kunne først mærke det i uge 25 mener jeg. Og der kunne man også se det på maven. Men tror det var meget svært for min kæreste at kende forskel på spark og min hjerterytme.

Men kender den følelse, man vil jo gerne have ham med og at han også kan mærke den lille.
Men lige pludselig en dag kan i dele den store ting, glæd dig

Anmeld

29. juni 2011

Annette A

Ja kan godt huske det med at man selv kan mærke det, men manden kan ikke. Mener jeg nåede frem til 24-25 uge før det blev rigtig mærkbart for manden og derefter bliver det jo bare tydligere og tydligere.. 

Anmeld

29. juni 2011

MorTil2<3

Tak for svar allesammen...

Må nok væbne mig med lidt tålmodighed ..hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.