Syet efter fødel - smerter ved toiletbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer...

Har lige et spørgsmål til Jer som er blevet syet efter fødslen..

Sagen er den jeg for fire uger siden godt og vel fødte min lille søn og var så uheldig at briste helt oppe ved min livmoder som endte i en operation kort efter... Blev foruden det også syet i mit mellemkød og flere andre små steder..

Havde så ondt de næste dage selvfølgelig men mit spørgsmål lyder nu på hvor langtid efter havde i ondt?

Jeg har ikke som sådan ondt mere føler bare en slem ubehag ved toilet besøg hvor jeg bliver nød til at rejse mig flere gange for at kunne holde det ud.. Får også ubehag hvis jeg får for meget eller sidder for meget uden ligge mig i 5 min.. Hvornår kan jeg forvente være helt mig selv dernede igen?

På forhånd tak for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

CA

Anonym skriver:

Hej de damer...

Sagen er den jeg for fire uger siden godt og vel fødte min lille søn og var så uheldig at briste helt oppe ved min livmoder som endte i en operation kort efter... Blev foruden det også syet i mit mellemkød og flere andre små steder..

Havde så ondt de næste dage selvfølgelig men mit spørgsmål lyder nu på hvor langtid efter havde i ondt?

Jeg har ikke som sådan ondt mere føler bare en slem ubehag ved toilet besøg hvor jeg bliver nød til at rejse mig flere gange for at kunne holde det ud.. Får også ubehag hvis jeg får for meget eller sidder for meget uden ligge mig i 5 min.. Hvornår kan jeg forvente være helt mig selv dernede igen?

Stakkel!

Efter ca. en uge stoppede det med at gøre ondt ved toiletbesøg, men der gik noget længere tid før det stoppede med at gøre ondt, hvis jeg sad for længe på en stol. Så vidt jeg husker var det omring 6 uger, men jeg var ikke total smertefri ved 8 ugers undersøgelsen hos lægen og jeg tror først det var omkring 10. uge det stoppede med at gøre ondt ved sex. 

Hvis jeg var dig, ville jeg lige ringe og høre med lægen - bare for en sikkerhedsskyld. Bare for lige at få tjekket, at der ikke er betændelse i... 

Anmeld

29. juni 2011

Bondepigen

Hej de damer...

Efter en måned var det bEdre, efter to var det godt, efter tre var det nærmest normalt dernede igen. Kan dog stadig mærke lidt til det efter 2 år og 10 mdr. Men det er nok bare lidt arvæv... Og det er langt fra hele tiden... Det er mest hvis jeg døjer med maven...Og jeg fik af vide, at jeg var sprækker så meget som man kunne...

Anmeld

29. juni 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej de damer...

AV AV...

Jeg fik en svær 3 grads bristning for 9 uger siden. Havde ikke direkte smerter, men det tog ihvertfald 5-6 uger før jeg turde at tørre mig normalt dernede igen. 

Når jeg sidder mig på hug så kan jeg stadig mærke at der er sket noget dernede.. 

Men vil nok sige at der nok går et par uger endnu inden du kan sidde uden problemer igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.