Kære baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Munder

Er ganske enig.

Måske folk skulle være bedre til at ignorere de negative indlæg, så de bliver fortiet ihjel.

Håber I alle nyder solskinsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

signe.

Stjernestoev skriver:

.. Nu bliver der hele tiden oprettet tråde om, at tonen ikke er særlig pæn, og at det er et træls sted at være!

Men jeg ELSKER det her sted. - også selvom jeg ingen børn har, eller har planer om det lige nu.

Jeg synes simpelthen folk er så åbne overfor andre, og hjælpsomme. Jeg er overrasket over nogle debatter som jeg har oprettet anonym, hvor folk har stået klar med åbne arme. Selvom de ikke kendte mig.
Jeg er dybt inspireret og taknemlig..

Så lad os diskutere, når vi er uenige. Men huske at hjælpe hinanden, når vi har brug for det.

wee, en "vi elsker baby.dk tråd", dejligt Håber i alle nyder det dejlige sommervarme, enten med unger, uden unger, med eller uden mave Jeg kan nyde det på begge måde med både baby OG mave på Og en biftur i aften, verdenspremieren på Transformers 3- YES!

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

Stjernestoev skriver:

.. Nu bliver der hele tiden oprettet tråde om, at tonen ikke er særlig pæn, og at det er et træls sted at være!

Men jeg ELSKER det her sted. - også selvom jeg ingen børn har, eller har planer om det lige nu.

Jeg synes simpelthen folk er så åbne overfor andre, og hjælpsomme. Jeg er overrasket over nogle debatter som jeg har oprettet anonym, hvor folk har stået klar med åbne arme. Selvom de ikke kendte mig.

Så lad os diskutere, når vi er uenige. Men huske at hjælpe hinanden, når vi har brug for det.

Anmeld

29. juni 2011

hompibompi;-)

Stjernestoev skriver:

Elsker baby.dk

Anmeld

29. juni 2011

camillakrath

Sikke et skønt indlæg!

Brugte baby.dk HVER dag da jeg var gravid og føler kun jeg har fået endnu mere glæde af siden efter jeg har fået min søn

Her kan jeg gå hen og få gode råd, når jeg ikke ved hvem jeg ellers skal spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.