Graviditetsbøger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.392 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Camillakn

Ja, det er næsten til at gætte.

Jeg har tænkt over hvor mange af jer der har en graviditetsbog som i læser i?

Hvis ja- Hvilken?

Hvilken kan anbefales?

Jeg læser selv en som jeg har fået fra min lægen, og nyder meget at læse i den. Den giver mig svar på så mange ting. Den hedder Graviditet, fødsel og den nye familie 2011 fra libero. Den er helt gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Leonora25

Hej

Jeg fik også den fra Libero hos lægen og ja jeg synes også den er ganske god! Jeg har dog valgt at købe Politikens graviditetsbog ved siden af- en kæmpe bibel Jeg synes den er rigtig god at læse i, med hyggelige illustrationer og info om ALT omkring graviditet, fødsel og den første tid efter!

Jeg ved godt at man kan finde de fleste informationer om graviditet på nettet, men der er altså bare hyggeligere at smække benene op med en bog nogle gange

Anmeld

29. juni 2011

Kit

Jeg havde den fra lægen og så den nyeste udgave af Politikens graviditetsbog - den synes jeg var rigtig god og den står pænt på hylden til når nr. 2 engang skal komme til

Anmeld

29. juni 2011

Leonora25

Kit skriver:

Jeg havde den fra lægen og så den nyeste udgave af Politikens graviditetsbog - den synes jeg var rigtig god og den står pænt på hylden til når nr. 2 engang skal komme til

Ja den er super

Anmeld

29. juni 2011

Fenja09

Jeg fik også udleveret den fra Libero da jeg var ved lægesamtale i starten af graviditeten. Derudover fik jeg en graviditetskalender af kæresten i fødselsdagsgave, der står også rigtig mange fornuftige ting i - det er nok den jeg bruger mest. Og så har jeg en kæmpe bog, som hedder Børn. Den går fra graviditet til teenage-årene, så der er også nok stof at gå i gang med

Anmeld

29. juni 2011

Fru Aagaard

Jeg har den jeg fik fra lægen, også har jeg en uge for uge bog, der følger graviditeten..

Også fik jeg en graviditetsbog af min mand efter vores 1 scanning, en om fra de bliver lavet til teenager, en jeg havde ønsket mig

Politikkens kan varmt anbefales, dog har jeg to andre, der er ligeså gode, men elsker Politikkens bøger.

Men, jeg er ikke af den overbevisning at man behøver have alle de bøger, eller noget, men det hyggeligt, og selv min mand læser dem

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Det er nemlig rigtig hyggeligt som i alle skriver, at bare sætte sig tilbage om læse om sit lille barn i maven.

Dejligt med alle jeres input, og den fra graviditet til teenagesårene lyder meget spændene, så den tror jeg da lige jeg må ud at finde .

Anmeld

29. juni 2011

Kofoed.

Jeg har den fra lægen og så en tvillingegraviditets uge for uge bog, men nu passer jeg så ikke ind i nogle af grupperne, så kan desværre ikke bruge dem til noget, øv.

Anmeld

29. juni 2011

chael

Camillakn skriver:

Hvis ja- Hvilken?

Hvilken kan anbefales?

Jeg læser selv en som jeg har fået fra min lægen, og nyder meget at læse i den. Den giver mig svar på så mange ting. Den hedder Graviditet, fødsel og den nye familie 2011 fra libero. Den er helt gratis

Jeg har den der hedder: Gravid de 42 uger, som er fra politikens forlag.

Det er ikke en voldsom stor bog, men der står mange hyggeligt ting i den Købte den tilbage i 05, hvor jeg ventede min datter.

Og så har jeg denne gang købt en gravidietets kalender, man kan skrive i, som er skrevet af en Camilla Gry Temmesen, TROR jeg nok hun hedder

Men har desværre ikke fået skrevet så meget i den som jeg havde håbet.

Har bare ikke den samme tid, nu hvor det er nummer 3.

Har selvfølgelig også politikens STORE barnet bog, hvor der står alt om før, under og efter graviditet og et par år op om barnet

*Camilla 27+0

Anmeld

29. juni 2011

Nadia&Daniel

Camillakn skriver:

Hvis ja- Hvilken?

Hvilken kan anbefales?

Den bedste  - og efter Laura er kommet til verden, bruger jeg bogen: DIT BARN - de første 6 år.. Kan ikke huske forlaget lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.