41 + 2 - hindeløsning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Thereseh

Suk, intet er sket, andet end det der har stået på i hvad der føles som 100 år. Plukkeveer, stikkende jag, ømme bryster, hormonel..... suk. 

I morgen skal jeg på Hvidovre til 41 + 3 undersøgelse, og forhåbentlig tilbyder de at løsne hinder, udover undervognstjek og tjek af Spunken. 

Jeg vil så gerne ha' ham ud nu, og jeg kan slet ikke overskue hvis det først sker på søndag, eller mandag hvis de ikke sætter i gang om mandagen....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

otlitrom

Det er fandme (undskyld sproget) en hård tid, den her ekstra-gravid-tid! Jeg er fuldstændig stegt idag, men OK jeg er blevet færdiguddannet og har haft huset fuldt af gæster indtil kl 22. Jeg har bare siddet på røven og er blevet serviceret. Ikke om jeg har kunnet flytte mig!!

Jeg håber virkelig at de tilbyder hindeløsning i morgen, så der kan komme skub i tingene! Inden der er gået en uge, så er de unger altså ude. Så er vi mødre!!

Anmeld

29. juni 2011

mortilsofieogsara

held og lykke imorgen og håber det bedste for dig men tror mig ved hvor hårdt du har det for har selv være det igennem og håber du snart føde din lille dreng.

Kitty håber også snart du få dit lille barn

så I kan hygger jer om jeres gudklumper  

Anmeld

29. juni 2011

Thereseh

Pyha, så fik jeg jordemoderundersøgelsen overstået. 

De kørte en strimmel, alt var godt. Og så fik jeg løsnet hinder. Er to cm åben, og har forkortet livmoderhals. Hun rodede godt rundt derinde, og sagde "hej baby" til Spunkens hovede, som var så langt nede som muligt. 

Nu må veerne gerne komme !!!

Ellers har jeg tid til igangsættelse søndag. 

Anmeld

29. juni 2011

miss freja

Thereseh skriver:

Pyha, så fik jeg jordemoderundersøgelsen overstået. 

De kørte en strimmel, alt var godt. Og så fik jeg løsnet hinder. Er to cm åben, og har forkortet livmoderhals. Hun rodede godt rundt derinde, og sagde "hej baby" til Spunkens hovede, som var så langt nede som muligt. 

Nu må veerne gerne komme !!!

Ellers har jeg tid til igangsættelse søndag. 

Ej hvor skønt at alt er som det skal være, og at du selvfølgelig fik løsnet hinderne

Nu krydser jeg alt for at du får veer

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Føder du, Therese??

Masser af tanker herfra

Anmeld

1. juli 2011

Thereseh

Så fik jeg 2. hindeløsning i går.... Er 3 cm åben, og den ene af de to hinder er smuttet. Mange plukkeveer, murren og blødning/slim.

Skulle jeg ikke gå i gang af mig selv, blir jeg sat i gang søndag. De vil starte med at gi en stikpille, og sende mig hjem, da det er mest skånsomt for kroppen, frem for at ta' vandet. Det gør de vist næsten aldrig på førstegangsfødende på Hvidovre. 

Kom nu uuuuud, baby !!! Er nu 12 dage over tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.