29+3 .. 3d/4d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Nynne88

Nåååårh hvor er han sød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Jemion

Årh Heidi Hvor er de bare skønne de billeder, Han ligner en rigtig lille chamør allerede Glæder mig til at se vores bebser når de vælger at komme ud

Anmeld

29. juni 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Årh Heidi Hvor er de bare skønne de billeder, Han ligner en rigtig lille chamør allerede Glæder mig til at se vores bebser når de vælger at komme ud

Iiiih altså, tak  .. jaaaah jeg glæder mig også helt vildt. Charmetrolde!

Anmeld

29. juni 2011

HeidiØ

Nynne88 skriver:

Nåååårh hvor er han sød 

tak skal du haaaa

Anmeld

29. juni 2011

Filippa & Liva

ha ha ha ha, det bliver da en værre ballademager med den finger han sender ud til jer ...

ej, det er nogle rigtig gode billeder og han ser bare skøn ud !

Anmeld

29. juni 2011

HeidiØ

BigBabyWish skriver:

ha ha ha ha, det bliver da en værre ballademager med den finger han sender ud til jer ...

ej, det er nogle rigtig gode billeder og han ser bare skøn ud !

Uh, ja, det er jeg også bange for han bliver  .. og mange tak!  Det var virkelig også en kanon oplevelse, den scanning der!

Anmeld

29. juni 2011

JustAnotherName

Her er vores basse - 1597 gram og gode tykke kinder. Allerede en rigtig frækkert kan man se hihi! Det er ALLE pengene værd sådan en scanning

eeeejjj, sikke nogle fantastisk gode skanningsbilleder    Hvor dejligt for Jer. Og tillykke!

Ja, prisen er bare oplevelsen og mindet værd. Jeg er stadig glad for at have de billeder af mine piger idag, selvom de er hhv. 2 og 3½ år gamle idag

Viser lige et par af dem vi fik af vores ældste datter, dengang...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2011

HeidiØ

JustAnotherName skriver:

eeeejjj, sikke nogle fantastisk gode skanningsbilleder    Hvor dejligt for Jer. Og tillykke!

Ja, prisen er bare oplevelsen og mindet værd. Jeg er stadig glad for at have de billeder af mine piger idag, selvom de er hhv. 2 og 3½ år gamle idag

Viser lige et par af dem vi fik af vores ældste datter, dengang...

Tusind tak skal du ha

Årh, det er også nogle dejlige billeder!!  Ja det er helt fantastisk hvad man kan, og får vi flere unger, så skal vi gøre det igen! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.