Hurtig selvbruner? hjælp piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvilken selvbruner er den BEDSTE og giver en lækker brun farve på få timer? i seriously need it! er ligbleg, så der må ikke være orange i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvilken selvbruner er den BEDSTE og giver en lækker brun farve på få timer? i seriously need it! er ligbleg, så der må ikke være orange i

Tan in a can Helt sikkert. Bare husk at holde sprayen et godt stykke fra kroppen ved brug, så du ikke får striber, og vær i et ventileret rum. Min kæreste sprayede mig nede i vores baderum sidste år, og vi var begge ved at blive kvælt i dampene, fordi der ikke var ordentlig udluftning  

Anmeld

28. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Edit: Tan in a can fra Sunspa, that is  

Anmeld

28. juni 2011

D-Micka

Og HUSK altid at brug en skrub inden gør at du ikke får striber.. og kan også kun anbefale tan in a can og clarins har også en super god en ..

Anmeld

28. juni 2011

Sphynxlover

eller Saint Tropez

Anmeld

28. juni 2011

Mi

Så engang en test af selvbruner i tv, der vandt Matas. Den har jeg også brugt.

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

Har hørt godt om Tan In Can, men har aldrig brugt det. Jeg har en ansigtsselvbruner fra Lancome - den koster en del, men er meget drøj i brug. Fåes i forsk. nuancer. Den er super god og har kun købt den de sidste år.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.