Anonym skriver:
Det sidste stykke tid, har jeg - når jeg har fået orgasmer - fået ondt i underlivet..? Jeg ved ikke hvad der er galt.. men det føles lidt som milde menstruationssmerter.. Det gør ikke vildt ondt men det kan mærkes og det er lige sådan i 10 sek eller sådan.. og så engang imellem , ikke hver gang, når jeg er på toilet og tørrer mig, så er der en lille anelse af blod i mit udflåd.. hvad pokker kan det være??
og mens jeg tænker over dette, så kommer jeg i tanke om at 2 gange hvor jeg har været i seng med kæresten og det har været lidt mere heftigt end normalt.. så har jeg også småblødt.. hvad skyldes alt dette?? Er der nogen er jer der har prøvet det???
Det er højst sandsynligt plukveer du har. Hvilket er MEGET normalt efter orgasme eller hvis man har overanstrengt sig. Nogle kan få ondt over skambenet på et tidspunkt, du danner et stof som skal løsne noget brusk så det er en lettere og mere blid fødsel for barnet. Også helt normalt. Nogle får også de her småblødninger under sex, og på andre tidspunkter.
Men jeg syntes nu stadigvæk lige du skal snakke med din læge. Det er altid det bedste, så får du nok taget en urinprøve og han/hun mærke på maven (livmoderen) om alt er som det skal være.
Håber det lige gav lidt ro i sjælen 
Anmeld