Buksebleer - how to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Mettemus

Har netop modtaget 2. pakke fra Libero Klubben hvori der blandt andet er en pakke Up & Go-bleer. Jeg synes de er smarte, men kun i et vist omfang. De sidder fint på min søn - ikke for stramt og ikke for løst og er nemme at få på.

Men... hvordan pokker får man dem af på en smart måde??? ALtså - det er jo ikke noget problem bare at trække dem ned hvis der kun er tis i bleen, men hvis der nu er afføring i, hvordan undgår man så at få indeholdet smurt ud over barnets ben/puslepude/hænder osv?

/Mette med 10 tommelfingre og åbenbart IKKE udlært i buksebleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

LauraLW

Du river dem bare op i siderne :-)

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

I de bukse bleer vi har haf er de til At Rive over i siderne der hvor der normalt er tape..

Anmeld

28. juni 2011

Caroline86

du kan meget nemt rive dem op i "syningerne" i siden så ruller du bleen og bruger det stykke tape der sidder bagpå når du er færdig, ligesom du (går jeg ud fra) lukker en alm. ble

Anmeld

28. juni 2011

Nettemor

Mettemus skriver:

Har netop modtaget 2. pakke fra Libero Klubben hvori der blandt andet er en pakke Up & Go-bleer. Jeg synes de er smarte, men kun i et vist omfang. De sidder fint på min søn - ikke for stramt og ikke for løst og er nemme at få på.

Men... hvordan pokker får man dem af på en smart måde??? ALtså - det er jo ikke noget problem bare at trække dem ned hvis der kun er tis i bleen, men hvis der nu er afføring i, hvordan undgår man så at få indeholdet smurt ud over barnets ben/puslepude/hænder osv?

/Mette med 10 tommelfingre og åbenbart IKKE udlært i buksebleer

ude i siderne er der lige som om de er 'limet'sammen. så når du skal ha dem af så rykker du dem bare op der. det er ikke så svært når man først lige ser limningen. håber du forstår hvad jeg mener. kan ikke lige komme på en anden måde at forklare det

Anmeld

28. juni 2011

Mettemus

Ahhhhh - rigtig flot blondine mor

Tusind tak for svar, så blev jeg klogere i dag også

til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.